Mam pomysł. Chciałbym, aby wprowadzono coś takiego jak
praca. Polegałaby na niczym innych jak w większości gier przeglądarkowych. Na dany okres (zazwyczaj na noc) wyłączalibyśmy wszystkie czynne funkcje (tournament, szybkie akcje, ring, P&P, miasto, wojny gangów, a może również kasyno), a w zamian dostawalibyśmy pieniądze. Praca działałaby na spektrum czasów trwania, np. 1h, 4h, 8h, 12h. Na pieniądze wymyśliłem 3 warianty:
a) STNa chwilę obecną ST jest przydatne tylko do zadań (niby SA też jest potrzebne tylko do akcji, no ale akcje>zadania). Problemem tutaj jest przepaść pomiędzy nisko- a wysokopoziomowymi. Współczynnik, jaki należałoby zastosować nie powinien być regresywny (wyobrażacie sobie, że wbijacie kolejny poziom, a w zamian dostajecie mniej? 10*ST/h dla 1lvla, a 0,001*ST/h dla 1000lvla - no jakoś tego nie widzę :P ), dlatego to raczej nie ma szans na przejście.
b) zarobkiTutaj sprawa jest dość sensowna, jednak efektem będzie znów zwiększenie przewagi topowych graczy. Miałoby to wyglądać np. tak:
cykl | współczynnik zarobków | po zakończeniu cyklu |
1h | 2x | 2-krotność zarobków |
4h | 1,8x | 7,2-krotność zarobków |
8h | 1,6x | 12,8-krotność zarobków |
12h | 1,4x | 16,8-krotność zarobków |
Oczywiście w trakcie pracy normalne zarobki byłyby naturalnie naliczane.
c) poziomDla tego wariantu w ogóle przedłożyłem ten pomysł tutaj. Wiem, że niemal wszystkie najnowsze aktualizacje bazowały na poziomie. Nadal jednak uważam, że jego wartość powinna być większa, adekwatna do tego słowa.
Opracowałem wzór, jakim zarobione pieniądze mogłyby się przedstawiać:
poziom^(1,5+0,0003*poziom)*100'000*Wczas, przy czym W
czas jest uzależniony od czasu trwania pracy i byłby taki sam, jak przy zarobkach (2x - 1,8x - 1,6x - 1,4x).
Zarobki przy przykładowych poziomach:
poziom | 1h | 4h | 8h | 12h |
1 | 200 000 | 720 000 | 1 280 000 | 1 680 000 |
50 | 74 984 164
| 269 942 989 | 479 898 648 | 629 866 975 |
100 | 229 630 724
| 826 670 607 | 1 469 636 636 | 1 928 898 084 |
200 | 777 386 132
| 2 798 590 075 | 4 975 271 245 | 6 530 043 509 |
300 | 1 736 412 049
| 6 251 083 375 | 11 113 037 111 | 14 585 861 209 |
400 | 3 283 728 041
| 11 821 420 948 | 21 015 859 464 | 27 583 315 546 |
600 | 9 296 598 953
| 33 467 756 233 | 59 498 233 302 | 78 091 431 209 |
1000 | 50 237 728 630
| 180 855 823 069 | 321 521 463 233 | 421 996 920 494 |
Nie wiem jakiego rzędu zarobki są u 500+ lvli, bo nie mam źródeł - więc w razie potrzeby można zwiększyć to przy potędze (0,0003).
No i jest jeszcze wariant aby połączyć zarobki (wariant b) z poziomem (wariant c), chociażby średnią arytmetyczną (?), też może być całkiem znośnie.
Dla urozmaicenia można by jeszcze dodać kwestie awansów na kolejne stanowiska, uzależnione od przerobionych godzin pracy, jak np. awans 10% za pierwsze 40 godzin, następne 10% za kolejne 100 godzin itd.
Poprzedzając komentarze typu: "to gra gangsterska, a nie rybki na fejsbuku" - co takiego gangsterskiego jest w obliczaniu "Co jest bardziej opłacalne - kolejny biznes czy dziwki"? To przecież elementy ekonomii, jedynie zawarte w gangsterskie słowa. A z drugiej strony: przecież praca wcale nie musi być legalna :P
Wow jestem pod wrażeniem tego opisu, pomysł jest bardzo fajny i mam nadzieję że administracja rozpatrzy i wprowadzi do gry :D
również za - w każdej grze jest coś takiego jak praca - wysłanie postaci do roboty,
podczas naszej nieobecności, a byłoby to jakieś ulepszenie dla graczy którzy się codziennie
logują do gry - więc chyba warto :)
No w sumie to fajna opcja. Zawsze to jakiś dodatkowy grosz wpadnie. Można by stworzyć do tego podział na statystyki i w zamian za godzinną robotę na przykład, dostawalibyśmy kasę, plus jakiś bonusik do statów.
wypłacalny...
kolejny szok...
zarobki x2, x3 itd.... jestem w szoku....
DOBRY POMYSŁ!!
A jak wyjadę na urlop bez kompa to zarobię że ho ho ho...
Jestem na nie
Cytat: Don Tusk w Kwiecień 20, 2015, 09:04:30 AM
A jak wyjadę na urlop bez kompa to zarobię że ho ho ho...
Jestem na nie
1.W trakcie urlopu będziesz dostawał tyle kasy co teraz, tj. normalne zarobki.
2. Urlop to sytuacja wyjątkowa i raczej rzadka; biorąc pod uwagę dłuższy okres, bynajmniej nie będziesz na urlopie dłużej niż w pracy.
3. Wejść raz na te 8, czy też 12h to nie jest jakaś wielka sztuka, na upartego zawsze są smatfony i inne mobilne urządzenia, jeśli Ci tak zależy żeby jak najwięcej zarobić - przecież sama funkcja nie jest obligatoryjna.
jak najbardziej za
super. ZA ;)
Jako, że po spojrzeniu ponownie na te liczby doszedłem do wniosku, że są jednak trochę za duże (praca powinna wspomagać główne zarobki, a nie je zastępować), zmieniłem wzór:
poziom^(1,4+0,0004*poziom)*50'000*Wczasc) poziom
poziom | 1h | 4h | 8h | 12h |
1 | 100 000 | 360 000 | 640 000 | 840 000 |
50 | 25 854 575 | 93 076 471 | 165 469 281 | 217 178 431 |
100 | 75 857 758 | 273 087 927 | 485 489 648 | 637 205 163 |
200 | 254 404 268 | 915 855 366 | 1 628 187 318 | 2 136 995 854 |
300 | 582 403 944 | 2 096 654 198 | 3 727 385 240 | 4 892 193 128 |
400 | 1 146 076 444 | 4 125 875 200 | 7 334 889 244 | 9 627 042 133 |
600 | 3 598 885 674 | 12 955 988 427 | 23 032 868 314 | 30 230 639 663 |
1000 | 25 118 864 315 | 90 427 911 534 | 160 760 731 617 | 210 998 460 247 |
1405 | 149 879 055 688 | 539 564 600 477 | 959 225 956 404 | 1 258 984 067 780 |
Jak widać, mnożnik został zmniejszony o połowę, a potęga bardziej uzależniona od poziomu. Skutkiem tego, zarobki na mniejszych poziomach zostały zmniejszone trzykrotnie, a na 1000 poziomie zmalały dwukrotnie.
Cytat: turoseq w Kwiecień 22, 2015, 20:41:39 PM
poziom^(1,4+0,0004*poziom)*50'000*W
to żeś wzór dowalił!
poziom do potęgi (1,4+0,0004*poziom)*50'000*W?!
a może by tak scałkować?
z całką może być trudno, ale mogę Ci pochodną wyliczyć :D
Wiem, że to chore żeby x^x stawiać, ale tutaj... jakoś to wychodzi :D
Patrzę i oczom nie wierzę :D
Kawał dobrej roboty zrobiłeś. Wszystko opisane i wszystko zrozumiałe. Jestem za wprowadzeniem tego pomysłu :D Byle by było sprawiedliwe dla wszystkich :D
Jestem za. Dodatkowa kasa, statystyki mogłyby też być a dodatkowo to urozmaicenie. Tylko może że można jakieś przerwy w napadach gangu na dzielnice bo to nie jest całkiem od nas zależne a wtedy powiedzmy te pare minut doliczyć albo za przerwaną prace brać kase za godzine jak nie pełna to w dół
Popieram, jestem za. Powinni to wprowadzić, niech gra się rozwija na dobre.
A inną drogą to mogłoby być kilka rodzajów pracy, o zmiennych zarobkach, uzależnione o poziomu gracza, jego SA, ST i SV :-)
jestem ZA