Ankieta
Pytanie:
Czy jesteś za wprowadzeniem zmiany?
Opcja 1: Tak
głosy: 50
Opcja 2: Nie
głosy: 6
Temat: Gadżety
Cel: Profity za aktywność w grze
Uzasadnienie przydatności pomysłu (min. 50 słów): Witam. Mój pomysł opiera się na tym by wprowadzić do gry gadżety za aktywność w grze. Co rozumieć pod znaczeniem aktywność? Aktywność to nie wbicie na G2 i pójście sobie gdzieś tam a komputer, laptop czy smartfon się zostawi by tylko być online. Aktywnoś czyli korzystanie ze wszystkiego co daje nam G2. Pisanie na czacie, P&P, miasto, walki gangów i wiele wiele więcej. Szansa na zdobycie takiego gadżetu byłoby bardzo małe i zależało co robimy na serwerze i od szczęścia, a nie tylko być zalogowanym. Każdy gadżet składałby się z kilku elementów, który po uzbieraniu wszystkich aktywowałby się, jeśli gracz by chciał. Tych gadżetów nie można by kupić za bilety. Co by dawały takie gadżety? A począwszy np od x% SV, ST, SA, x% do zarobków, siły, etc
Proponuję wstępną listę gadżetów:
Zwykłe: (składałyby się po 4 elementy)
Sztanga - +50% siły
Bieżnia - +50% wytrzymałości
Smartfon - +50% morali
Czterolistna koniczyna - +50% respektu
M4 - +50% mocy
Kevlar - +50% odporności
Sejf - +50% oprocentowania z banków
Unikalne: (składałyby się po 6 elementów)
Motor - + 50% SA
Samolot - +50 ST
Czołg - +50% SV
Pałac - +50% energii co godzine
Karta kredytowa - + 50 mld na konto co 24h
Whisky - + 50% wejściówek
Celownik z laserem - +50% mocy do broni
Stal - +50% odporności do kamizelki
Złote rękawice - 3, a nie 1 pkt za walke na ringu
Złoty Bank - możliwość zdeponowania dwukrotnej większej sumy pieniędzy w każdym banku
Epickie: (składałyby się po 8 elementów)
Złoty Minigun - tańszy koszt zakupu broni o 25%
Złota kamizelka - tańszy koszt zakupu kamizelki o 25%
Księgowy - tańszy koszt zakupu rzeczy w majątku o 25%
Inwestor - tańszy koszt zakupu biznesów o 25%
Dziwka - tańszy koszt zakupu dziwek o 25%
Royal Casino - szansa na wygraną w kasynie we wsystkich grach większa o 25%
VIP - tańszy koszt rozbudowy w klubie VIP o 25%
Legendarne: (składałyby się po 12 elementów)
Alfons - +50% zarobków z dziwek
Prawa Ręka - +50% zarobków z biznesu
Sygnet milionera - wartości w dziale łapówki są podwojone
Sygnet gangstera - wartości dla konta Plus są podwojone
Sygnet Mafioza - wartości dla konta PRO są podwojone
Sygnet Bossa - codziennie +1 bilet
Tak jak pisałem wcześciej nazwy gadżetów i profity to tylko przykłady i do ustalenia. Profity muszą z nich być duże, bo ciężko by zdobyć elementy. Gracz sam by decydował który element danego gadżetu odblokować. Ponadto by aktywować gadżet np z półki unikalne musi mieć chodź jeden odblokowany gadżet z niższej półki, w tym wypadku ze zwykłych. Każdy gracz mógłby posiadać aktywowany gadżet tylko jeden z danej półki a jak chce zmienić to musi odczekać tydzień, a jeśli nie chce to za bilety (do ustalenia). Gadżety byłyby na miejscu siłowni i dostępne od 50 levelu
Plusy: większa aktywność graczy
Minusy: Nie widzę, jedynie co to praca dla Administracji
Proszę się wypowiadać na ten temat, pisac konkretne komentarze
Zapomnij o tym:
Sygnet Bossa - codziennie +5 biletów hehe
Uważam że to interesujący pomysł.
Nie przejdą tak duże % to na pewno:
Alfons - +500% zarobków z dziwek
Prawa Ręka - +500% zarobków z biznesu
Pewnie admini machną na to ręką, bo "za dużo roboty"
Z ankietą to szybko sie uwinęli...
Maxymalnie 5 gadżetów można posiadać naraz oraz o wiele mniejsze liczby.
Ja tylko przykładowe profity i nazwy podałem. Patrzcie na sam pomysł. Z każdej półki można by mieć aktywowany tylko jeden gadżet czyli maksymalnie 4 gadżety
Świetny pomysl
Jestem Za
za
za
za
Odświeżam
Ściągnięte z gry piłkarskiej przez przeglądarkę no ale jestem ZA
za
ZA
Za
za
komuś się gangsterka popi.....iła z minecraftem albo tibią.
pomysł z dupy.
PRZECIW.
za
za
Może po takiej ilości czasu gdy znajdzie się na górze to admin coś zrobi tak więc pisze tu post :)
Ciekawy pomysł a i widzę wszyscy są za
Rozumiem że na zasadzie Osiągnięć w Grze, to co zdołałeś sam osiągnąć, to zdobyłeś, np. 1000 pkt = 1 Gwiazda, 3000 = 2 gwiazda itd...
Punkty by się zliczało za:
1. Aktywność
2. Walki Gangów
3. Tournament
4. P2P
5. Miasto
6. Przejmowanie dzielnic
7. Rozwój konta - zarobki, SV i Lvl
8. Kulturę w grze - a za brak kultury punkty sie minusują.
9. Ilość biletów w profil = 100 pkt za 90 bilo
10. Ilość biletów w Gang = 150 pkt 90 bilo.
Podałem jedynie przykłady.
Mam parę zastrzeżeń do pomysłu:
a) Pan/Pani X loguje się do gry raz dziennie, by wydać pieniądze na biznesy, majątek, SA itp. Czasem popisze na czacie i zrobi parę WG. Zajmuje mu to 30 minut. Nie może lub nie chce poświęcać na to więcej czasu.
b) Pan/Pani Y loguje się do gry raz na tydzień. Tak jak wyżej wydaje pieniądze w grze. Spędza jakiś czas w grze, sprawdza ranking.
c) Pan/Pani Z pracuje przy komputerze. Szef nie jest dociekliwy, przez co może spędzić parę godzin w grze. Pisze na czacie, robi dużo WG i tournament'ów.
d) Pan/Pani A po ciężkim dniu w pracy ogląda film, przegląda internet. W międzyczasie robić coś innego (jedzeni itp.). Słyszy powiadomienia WG, więc jedno kliknięcie nie sprawia problemu.
I tu pojawia się problem, bo osoby typu X, Y mają ciężej niż Z, A. Do tej pory jest w miarę sprawiedliwe.
Proponuję inną opcję. Prowadzona była dyskusja na temat nagród dla graczy z WG. Proponuję wprowadzić punkty (jak w ringu). Jeden punkt = 1 WG. Te punkty można wymienić na nagrody w poście pierwszy (niektóre trzeba dopracować, pozmniejszać bonus), ale na 24H.