Witam. Zdecydowanie zmieniłbym zasady w tournamencie. Otóż wynik walki nie powinien być w dużej mierze uzależniony od SV gangstera. Zasady powinny być czysto sportowe bo to jest turniej. Nie zawsze wygrywają nazwiska czy to w sporcie czy w życiu. Jaki sens ma turniej w którym widomo z góry kto wygra. Szanse powinny być wyrównane a więc siła SV nie powinna wpływać na wynik a szczęście. Wiadomo przecież że gangsterzy z wysokimi lvl zawsze będą wygrywać i zbierać laury a Ci słabsi będą dostarczycielami punktów dla najlepszych. Nie każdy ma czas siedzieć od rana do rana i nabijać sobie lvl żeby być najlepszym. Zwracałem uwagę na rankingi no i niestety ale zwycięzcy się nie zmieniają. Wynik końcowy turnieju powinien zaskakiwać a nie być wiadomy na 3 miesiące przed jego zakończeniem. Moim zdaniem wybór ataku na przeciwnika powinien być taki jaki jest a nawet dodałbym jeszcze ze dwie opcje ataku do wyboru żeby zmniejszyć szanse wygranej z 20% do 15%. Punktacja za zwycięstwo, remis i porażkę powinna być jak w piłce nożnej lub w siatkówce. To już kwestia dopasowania jaka punktacja będzie lepsza. Druga sprawa: Tournament powinien być podzielony na ligi po 50, 75 lub 100 graczy na ligę bądź, im niższa liga tym więcej graczy w lidze i na odwrót. Awans bądź spadek co miesiąc. Grasz i wygrywasz awansujesz do coraz wyższej klasy rozgrywkowej a co za tym idzie prawo startu w S. Tournamencie. Nie grasz albo przegrywasz... to oczywiste spadek i żadnych profitów. S. Tournament powinien być swoistą ligą mistrzów, pełną niespodzianek i zaskoczeń. Zapewne byłoby wesoło, więcej emocji a na pewno ciekawiej bo jednak jest frajda gdy 50lvl sprawi bęcki dla 1400lvl i zwinie nagrodę za wytrwałość w grze. Dobre? zapewne ciekawsze niż dotychczas. Pomyślcie nad tym. Pozdrawiam wszystkich
Oczywiście moja propozycja była pisana na szybkiego i nie wszystkie kwestie poruszyłem. Przyznawanie profesji. Możemy tutaj zostawić to tak jak jest lub dodać profesje i zmienić procenty do zarobków lub zmienić to na profesje dla każdej ligi o innym procencie w zależności od ligi. Awans do wyższej ligi może uzyskać np. 5 lub 10 graczy po zakończeniu miesięcznego rankingu. Tak samo jest ze spadkiem do niższej klasy rozgrywek. Punkty profesji przyznawane jak dotychczas tyle że każda liga ma swoją tabelę. Mistrz może być tylko jeden a więc w najwyższej klasie rozgrywek zwycięstwo oznacza tytuł BOSSA i nagrody jak dotychczas. W niższych klasach wygranie rozgrywek oznacza awans do wyższej klasy i prawo do jakiejś małej nagrody. System rozgrywek bez zmian, 10 graczy na Tourka, ilość rozgrywek na dzień bez limitu. Punkty do turnieju: to też można podzielić na ligi z tym że ilość punktów potrzebnych do awansu na następny poziom będzie zależna od ligi w której aktualnie jesteśmy czyli I liga jak dotychczas ale w II lidze trzeba zdobyć 2 razy więcej punktów żeby awansować na następny poziom w turnieju itd. Punktów turnieju nie będzie można łączyć w całość z różnych lig czyli punkty zdobyte w I lidze zostają w I lidze a po spadku do II ligi zbieramy punkty do awansu zgodnie z zasadami II ligi itd. Taki system punktacji zadziała na pewno na wyobraźnię graczy bo kto będzie chciał nabijać 2000pkt. w II lidze żeby awansować na następny poziom skoro w I lidze wystarczy 1000pkt. Zagmatwane? Myślę że raczej bardzo proste. Więcej tabel i to wszystko. Każda liga ma swoją tabelę więc zamieszania nie będzie. Trudne do zrobienia? Proste, nawet bardzo. Wystarczy dobra wola i trochę chęci.
Jeśli chodzi o pomysł to chyba głupszego nie widziałem na tym forum. To po co w ogóle poziomy wbijać po co w cokolwiek inwestować po co rankingi poziomów, zarobków i po jakiego wykupywać majątki , biznesy cokolwiek jak wystarczy wbić 30 poziom i tyle porobić turki i każdy może sobie w specjal turku wygrać PS-a. No po prostu brak słów. No i oczywiście na pomysł wpadł jakiś malutki poziomek który pewnie chciałbym co cztery miesiące ps-a za nic nie robienie :) Żal .
Niestety na nie ;/ Lepszy powinien mieć przewagę , jaki by był sens hahaahah :D