Gangsters.pl - Forum gangsterskie

Gangsters => Poradniki => Wątek zaczęty przez: turoseq w Październik 14, 2016, 00:37:17 AM

Tytuł: Kalkulator do biznesów, dziwek i gangu oraz szybkich akcji
Wiadomość wysłana przez: turoseq w Październik 14, 2016, 00:37:17 AM
@edit
Link do aktualnej wersji kalkulatora wraz z opisem znajduje się na końcu wątku.
Tytuł: Odp: Kalkulator do inwestycji - nowe dziwki
Wiadomość wysłana przez: Rock w Październik 22, 2016, 19:45:03 PM
Kalkulator świetny, ale na niskich poziomach apartamentowca, pokazuje jego cenę poniżej 0, chociażby -300 000 000
Tytuł: Odp: Kalkulator do inwestycji - nowe dziwki
Wiadomość wysłana przez: turoseq w Październik 24, 2016, 23:34:22 PM
No tak, niestety.
Przemyślałem to w ten sposób, że nowi gracze mający Apartamentowiec poniżej 70 poziomu nie będą się przejmować kalkulatorami :D

Nie pamiętam od kiedy apartamentowiec rośnie o 100mln/lvl (wydaje mi się że około 70 ale pewien nie jestem), tak samo jest z rezydencją.

Jak się cena nie zgadza to po prostu wpisuj cenę jaką widzisz w klubie VIP. Jak już będzie się zgadzać to wpisz z rubrykę "=m4" i będzie spokój z wpisywaniem do ~700 :)
Tytuł: Odp: Kalkulator do inwestycji - nowe dziwki
Wiadomość wysłana przez: turoseq w Listopad 02, 2016, 23:49:08 PM
Cena rezydencji się nie zgadza na kalkulatorze, coś się w cenie pozmieniało.
Tytuł: Odp: Kalkulator do inwestycji - nowe dziwki
Wiadomość wysłana przez: Bad Boy w Grudzień 25, 2016, 19:01:15 PM
Kalkulator sprawdzony na 1000 poziomie sa drobne odchybienia o kilkaset tysiecy ale to drobiazgi na tym lvlu :)
Nie wiem czy mozna cos manipulowac z iloscia alfonsow bo nie każdy ma po równo a wydaje mi sie ze to tez ma znaczenie
Ale i tak to jest chyba jeden z najbardziej aktualnych kalkulatorwo wiec licze na drobne poprawki
P.S
Nie chcialo by ci sie stworzyc kalkulatora gangowego do rozwoju dragow?
Tytuł: Odp: Kalkulator do inwestycji - nowe dziwki
Wiadomość wysłana przez: amy w Styczeń 22, 2017, 09:48:18 AM
Cytat: Bad Boy w Grudzień 25, 2016, 19:01:15 PM
Nie wiem czy mozna cos manipulowac z iloscia alfonsow bo nie każdy ma po równo a wydaje mi sie ze to tez ma znaczenie

Alfonsi nie są jacyś drodzy a dają duży zysk,  najdroższy 12mln kosztuje więc to nie problem. Wystarczy że będziesz mieć maksymalną ilość alfonsów jak już żaden nie będzie dawał zysku w grze, to  w kalkulatorze to liczone jest właśnie jako 1.Więc przy tym nie musisz nic robić, a im więcej dziwek to raczej tym więcej alfonsów trzeba. Jeśli się dokupi trochę dziwek, to trzeba znów sprawdzić czy jak się dokupi alfonsa to zysk się zwiększy.




PS. Ładny kalkulator turoseq, bardzo pomocny.
Tytuł: Odp: Kalkulator do inwestycji - nowe dziwki
Wiadomość wysłana przez: turoseq2 w Luty 04, 2017, 17:44:21 PM
jakby co to nie mój shorten link (reklama) tylko easypaste sobie wrzuciło takie cudo

dodatkowo zmienili tam opcje w ściąganiu, że jeśli się zapłaci to się ściągnie szybciej (kalkulator waży 40kB więc i tak się ściągnie w ułamek sekundy). Trzeba tam przestawić na wolne ściąganie

(http://s10.ifotos.pl/img/Beztytulu_awhxxwe.png)

PS: zaraz wrzucę kalkulator do gangów


Jeśli w tym kalku cena apartamentowca i rezydencji wam się nie zgadza, to możecie w D4 i w D80 zmienić ją na tą rzeczywistą - w tym wypadku spokojnie można w to ingerować ;)
Tytuł: Odp: Kalkulator do inwestycji - nowe dziwki
Wiadomość wysłana przez: macius.z.klanu w Marzec 07, 2017, 16:06:09 PM
nie wiem co robie nie tak, ale pole E opłacalność nie zapala się na zielono ani nie widać tej ikonki
Tytuł: Odp: Kalkulator do inwestycji - nowe dziwki
Wiadomość wysłana przez: siwix w Maj 31, 2017, 19:15:05 PM
Mam lepszy,dokładniejszy, czytelniejszy i liczy też opłacalność dragów, budynków w gangu, a także SV ataku na dzielnicę.
Tytuł: Odp: Kalkulator do inwestycji - nowe dziwki
Wiadomość wysłana przez: turoseq2 w Czerwiec 01, 2017, 16:39:48 PM
Cytat: siwix w Maj 31, 2017, 19:15:05 PM
Mam lepszy,dokładniejszy, czytelniejszy i liczy też opłacalność dragów, budynków w gangu, a także SV ataku na dzielnicę.

3 pierwszych nikt nie jest w stanie ocenić, bo Ty swojego nie udostępniłeś. Od opłacalności dragów i budynków jest inny kalkulator, który też znajduje się na forum. Co do SV działek - tego zbytnio nikt nie potrzebuje - poza tym, nie ma potrzeby wszystkiego wciskać w jeden arkusz :)
Tytuł: Odp: Kalkulator do inwestycji - nowe dziwki
Wiadomość wysłana przez: Jumpers w Czerwiec 05, 2017, 19:58:38 PM
Cytat: siwix w Maj 31, 2017, 19:15:05 PM
Mam lepszy,dokładniejszy, czytelniejszy i liczy też opłacalność dragów, budynków w gangu, a także SV ataku na dzielnicę.


To może podziel się z nami linkiem i sami ocenimy ja akurat korzystam z kalkulatora od turoseq fakt może zle minimalnie liczy dziwki ale innych błędów nie zauważyłem :)
Tytuł: Odp: Kalkulator do inwestycji - nowe dziwki
Wiadomość wysłana przez: GKH w Czerwiec 05, 2017, 23:19:36 PM
Pewnie odemnie skopiował arkusz haha
Tytuł: Odp: Kalkulator do inwestycji - nowe dziwki
Wiadomość wysłana przez: turoseq w Sierpień 28, 2017, 18:25:29 PM
Planuję zrobić niedługo aktualizację, dodając biznesy i dziwki na 1400 i 1500 poziom.

Napiszcie co byście chcieli zobaczyć w nowym wydaniu kalkulatora ;)
Tytuł: Odp: Kalkulator do inwestycji - nowe dziwki
Wiadomość wysłana przez: Bad Boy w Sierpień 29, 2017, 18:06:47 PM
mnei ciekawi cos czego raczej nikt nei ogarnia wplyw ilosci alfonsow na dziwki
Tytuł: Odp: Kalkulator do inwestycji - nowe dziwki
Wiadomość wysłana przez: GKH w Sierpień 30, 2017, 00:37:32 AM
Było jakieś ustawienie 8/9/7/8/9/6 a jak kupisz każdego po 75 szt to stopniowo cosik ci zwiększy
Tytuł: Odp: Kalkulator do inwestycji - nowe dziwki
Wiadomość wysłana przez: Jumpers w Sierpień 31, 2017, 13:11:07 PM
a no gdyby jeszcze pokazywał dobre zarobki z dziwek to by było  super bo u mnie to już jest różnica ponad 50mln
Tytuł: Odp: Kalkulator do inwestycji - nowe dziwki
Wiadomość wysłana przez: Bad Boy w Wrzesień 02, 2017, 14:51:57 PM
i to jest Jump ta roznica z alfonsow na moje ja jako jeden z nielicznych dobilem do alfonsow po 450 i raczej nei zauwazylem abyu od pewnego momentu cos dodawaly moze pozniej przy zakupie dziwek ciezko okreslic
Tytuł: Odp: Kalkulator do inwestycji - nowe dziwki
Wiadomość wysłana przez: Jumpers w Wrzesień 03, 2017, 11:31:33 AM
no u mnie chyba na 75 każdego alfonsa ostatni raz mi coś dodało potem tez nie zauważyłem
Tytuł: Odp: Kalkulator do inwestycji - nowe dziwki
Wiadomość wysłana przez: turoseq w Październik 07, 2017, 01:57:54 AM
Po roku nieaktualizowania kalkulatora, w końcu utworzyłem nową wersję.

Co zawiera nowa?
- biznesy i dziwki do 1500 poziomu, czyli nie ma osoby która nie jest w stanie z niego skorzystać
- precyzyjniejszy przelicznik alfonsów (Ci z topki nadal mogą mieć problemy z dokładnością ale różnica od rzeczywistości zmalała o co najmniej 90%)
- podział na 4 arkusze:
Arkusz 1. Inwestycje + globalne zarobki - w szacie nic się nie zmieniło, zmieniłem jedynie kilka wpisów do legend, więc zalecam przeczytać ją ponownie
Arkusz 2. Dragi i budynki do gangu - trochę mniej intuicyjny niż arkusz 1, wcześniej był zawarty w innym poście i w innym pliku
Arkusz 3. Krótka tabelka, która zawiera moją liczbę alfonsów - wydaje mi się że nie ma większego progu z alfonsami, tak jak tu niektórzy pisali - mają dużo alfonsów (400+) ale od 75 nie zauważyli różnicy. Liczby z arkusza gwarantują najwyższy próg zarobków generowany od alfonsów, o jakiego istnieniu wiem. Jakby co to mnie poprawcie.
Arkusz 4. Tabelka SV do przejęcia dzielnicy

Pozdrawiam.
PS: pytania dot. kalkulatora proszę kierować na priv w grze, na nick turoseq2.
Link do kalkulatora
https://www.easypaste.org/file/m7tvgsEN/Kalkulator.gangsters.v2.01.xlsx?lang=pl
Tytuł: Odp: Kalkulator do inwestycji - nowe dziwki
Wiadomość wysłana przez: turoseq2 w Wrzesień 14, 2018, 23:25:47 PM
Minął kolejny rok, już jakiś czas temu link umarł, dlatego też wrzucam reupload.

Drobne zmiany:
1. Apartamentowiec/rezydencja:
- legenda mówiła uprzednio o wzroście 100mln/poz., jednak arkusz liczy też wyższe wartości. Nie mam przekonania co do poszczególnych poziomów poniżej 975 poziomu apartamentowca, mogą być delikatne różnice na pojedynczych wartościach; no i jako że nie mam dostępu do informacji o cenach powyżej 975. Na 975 cena wzrasta o 400mln/poz, wyższe progi nie są uwzględnione. TO JEST TYLKO BONUS, w razie nieprawidłowości zawsze można przepisywać je samodzielnie
- rezydencja jest jeszcze bardziej nieprecyzyjna :D
2. Składanie dragów
Można było złożyć ekstazy, lsd, peyotla, x-phila i black power w jedną kolumnę, jednakże bardzo psuło to szatę graficzną i ciężko było zrozumieć co dokładnie się w excelu dzieje. Dlatego też usunąłem tą opcję całkowicie, poza tym: i tak rzadko który gang miał perfekcyjnie złożone dragi no to po co to komu.
3. Protip
Ja naprawdę nie wiem jak działają alfonsi i jak się to wszystko klei. Wiem tylko tyle, że bardzo chałupnicza jest metoda przybliżania wartości w grze. I dla ambitniejszych:
Jeśli przeszkadza wam fakt, że wartości w grze (zarobki z dziwek) a wartości w kalkulatorze bardzo się od siebie różnią, w komórce M82 jest mnożnik z alfonsów. Jak go trochę zmodyfikujecie to może uda wam się doprowadzić do perfekcji licznik zarobków. Uwaga! Mnożnik jest bardzo czuły.
W i ramach protipu mam prośbę, abyście w komentarzu wpisali jakie są różnice pomiędzy tym, jak zarobki liczy wam gra a jak kalkulator. Chciałbym wiedzieć jak bardzo niedokładny mam ten kalkulator, bo z tego co wiem to jest jedyny jego czuły punkt. Z góry dzięki

link do kalkulatora
https://www.easypaste.org/file/gNxAPIKZ/Kalkulator.gangsters.v2.02.xlsx?lang=pl (https://www.easypaste.org/file/gNxAPIKZ/Kalkulator.gangsters.v2.02.xlsx?lang=pl)
Tytuł: Odp: Kalkulator do inwestycji - nowe dziwki
Wiadomość wysłana przez: Sly w Wrzesień 19, 2018, 08:44:37 AM
O, dzieki wielkie :D
Tytuł: Odp: Kalkulator do inwestycji - nowe dziwki
Wiadomość wysłana przez: Karl w Październik 05, 2018, 08:27:55 AM
Czyli Waszym zdaniem zmiany są na gorsze?
Tytuł: Odp: Kalkulator do inwestycji - nowe dziwki
Wiadomość wysłana przez: turoseq2 w Luty 12, 2019, 02:49:30 AM
Wrzucam nową wersję kalkulatora, choć głównie to tylko reupload (easypaste, czyli poprzedni host coś odwalił i teraz wywala użytkownikom, że to niebezpieczna strona).
Link:
https://ufile.io/7by4t

Zmiany:
- apartamentowiec ma automatycznie zmienioną cenę do 1100+ poziomu
- rezydencja do 900+
- plus znaczy tyle, że nie wiem do którego poziomu będzie ten sam sposób przyrostu kosztów, jak zmieniałem przy 1000lvlu to starczyło do 1099, więc możliwe że kalkulator będzie zgodny nawet do 1199 [apartamentowiec]
-trochę się pobawiłem w arkuszu 4 z tabelką SV do przejęcia dzielnic, teraz nie trzeba nic wpisywać o ile liczba dzielnic się zgadza, radzę doczytać legendę w tym wypadku.

Jeśli posiadasz już kalkulator, a twój apartamentowiec jest większy niż 1200 to nie zauważysz żadnych zmian w arkuszu 1, nie radzę ściągać. Opcjonalnie można pobrać jeśli apartamentowiec mniejszy niż 1000, no i zalecam pobranie między 1000 a 1200 poziomem apartamentowca, bo wygodniej trochę.
Przypominam że w przypadku przenoszenia się z jednej wersji do drugiej nie trzeba wszystkiego przepisywać, wystarczy skopiować ze starego prawie całą kolumnę B i G i niektóre inne komórki (te szare) oraz cały arkusz 2 BO PRAKTYCZNIE NIC się nie zmieniło.
Lub alternatywnie wystarczy skopiować formuły z M3 i M4 oraz M81, N81 arkusza 1, bo tylko to jest zmienione.

Enjoy
Tytuł: Kalkulator gangsters v3.0
Wiadomość wysłana przez: turoseq2 w Maj 22, 2019, 21:41:05 PM
Nowa wersja kalkulatora, która zawiera arkusz dotyczący szybkich akcji (podajesz SA, swój poziom i ten który chcesz mieć - wszystko Ci wyliczy).

Ponadto w pozostałych arkuszach (które teraz mają nazwę czego dotyczą) dodane listy rozwijane w celu łatwiejszej obsługi (choć z początku może się wydawać że obsługa jest trudniejsza, bo trzeba się czasami naklikać).

Zmienione legendy, dodane UFO-Vision.

Arkusz Szybkie Akcje został stworzony przy współpracy z graczami Jumpers (w sumie to też na jego prośbę :D) oraz Bad Boy.

Link:
Kalkulator Gangsters v3.03.xlsx (https://ufile.io/g1gnio7f)

Uwaga! Działa tak jak ma działać na Excel 365 ProPlus, Szybkie akcje sprawdzone też w przypadku korzystania z docs.google.com (niestety usuwa ikony w inwestycjach i zmienia szerokość kolumn), oraz raczej działa w Excel 2010. Nie odpowiadam za to jak to wygląda na LibreOffice'ie czy innych tego typu zamiennikach.

@edit
wersja 3.02
naprawa drobnych błędów - źle liczyło w przypadku podawania expa samodzielnie

@edit
wersja 3.03
nie wiem jak to się stało, ale jeszcze na dużo starszych wersjach miałem niepodpięte biznesy i dziwki za 1400 i 1500lvl, poszła poprawka (wystarczy zmienić funkcje w F80 i F116 w Inwestycjach)
Tytuł: Odp: Kalkulator do biznesów, dziwek i gangu oraz szybkich akcji
Wiadomość wysłana przez: Dima232 w Czerwiec 07, 2019, 10:47:42 AM
Dobra robota bardzo przydatny kalkulator^^. Dużo pracy cię to kosztowało dzięki, że się nim podzieliłeś :D
Tytuł: Odp: Kalkulator do biznesów, dziwek i gangu oraz szybkich akcji
Wiadomość wysłana przez: turoseq2 w Lipiec 03, 2019, 16:51:36 PM
Poprawka - medialny gangster w inwestycjach nie podawał poprawnych wartości, błąd spowodowany przejściem ze starego wpisywania na nowe listy rozwijane
+ drobne korekty

Wersja 3.04, link:
Kalkulator Gangsters v3.04.xlsx (https://ufile.io/vd3p1d9g)
Tytuł: Odp: Kalkulator do biznesów, dziwek i gangu oraz szybkich akcji
Wiadomość wysłana przez: turoseq2 w Lipiec 31, 2019, 19:41:20 PM
Poprawiony drobny błąd, że kolor czerwony (który w arkuszu Szybkie Akcje tłumaczę jako błąd użytkownika) przy wpisywaniu poziomu, kiedy włączony jest tryb "docelowego poziomu", że pomimo włączenia trybu "automatyczne z inwestycji", nadal brał pod uwagę poziom wpisany przy "wpisywaniu samodzielnym". Wszystko liczyło się normalnie, natomiast wyskakiwał ten czerwony kolor i się go pozbyłem. Wiem, trochę skomplikowane :D

+++
stworzyłem wersję kalkulatora bardziej kompatybilną z platformą docs.google.com, ponieważ wiele osób korzysta z arkuszy właśnie tą drogą

wersja klasyczna (Excel 365 ProPlus i inne wersje excela):
Kalkulator Gangsters v3.1.xlsx (https://ufile.io/h0blcp7q)

wersja na docs.google.com (generalnie bardziej uniwersalna):
GoogleDocs - Kalk Gangsters v3.1.xlsx (https://ufile.io/0jjkwtkl)

w docsach zastąpiłem ikony różnymi kolorami: ikona zielonego światła == biały napis na czarnej komórce
żółty wykrzyknik w ringu == żółty kolor komórki
zielony "ptaszek" w ringu == zielony kolor komórki

dodatkowo zniknęła ta tabelka od wpisywania samodzielnego w szybkich akcjach, kiedy aktywnym trybem jest automatico, aczkolwiek tutaj i tak będzie różnie z tym

Jeśli używacie aplikacji na komputerze korzystając z tej wersji pod google i ta aplikacja jest inna niż excel, dajcie znać na jakich platformach kalkulator działa w porządku, a których wersjach jest coś nie tak, priv pod turoseq2 w grze
Tytuł: Odp: Kalkulator do biznesów, dziwek i gangu oraz szybkich akcji
Wiadomość wysłana przez: turoseq2 w Sierpień 02, 2019, 13:03:16 PM
Przepraszam, że co chwilę wrzucam nową wersję, ale okazuje się że niektóre rzeczy robiłem na "odwal się", kiedy wchodziły update'y w grze, teraz znajduję powoli te błędy i próbuję je korygować. Wiem, że to uciążliwe kiedy co chwilę wrzucam nową wersję, mnie też się nie chce co chwilę uploadów robić, no ale tym razem:

Kiedy weszły do gry dziwki za poziom (budynek vip: 100lvl,200lvl itd.) to skopiowałem funkcję do upgrade'ów z ringu z biznesów do tych nowych dziwek, tj. od Rominy Caroliny zwiększenie zarobków bonusem z ringu jest nastawiony tak, jakby upgrade kosztował 500pkt/5000pkt ringowych zamiast 200pkt/2000pkt i kwoty tam widniejące są pomniejszone o 60% (np. pokazywało że wzrost zarobków wynosi 2mln zamiast 5mln).

Jeszcze raz przepraszam, mam nadzieję że to już wszystkie błędy jakie miałem - przy okazji usuwam wszystkie pozostałe pliki, tak aby nikt się nie pomylił przy downloadzie

Wersja klasyczna (Excel):
Kalkulator gangsters v3.11.xlsx (https://ufile.io/jj1xf1wy)
Wersja na docs.google:
GoogleDocs Kalk Gangsters v3.11.xlsx (https://ufile.io/gsx9jhoh)
Tytuł: Odp: Kalkulator do biznesów, dziwek i gangu oraz szybkich akcji
Wiadomość wysłana przez: turoseq2 w Sierpień 16, 2019, 19:51:26 PM
Kolejny update.

Inwestycje:
+ koszty apartamentowca i rezydencji do 1200+ i 1000+ (prawdopodobnie cena utrzyma się do 1299 i 1099 poziomu)
+ nazwa biznesu za 1500lvl
+ drobna zmiana szaty i legendy
Alfonsi:
+ drobny opis bo nie każdy rozumie o co chodzi z progiem alfonsów
Szybkie akcje:
+ dodany HSBC (4bld SA)
+ dodany China Mobile(10bld) i One Hyde Park(13bld). Jak łatwo zauważyć, mam lukę pomiędzy HSBC i China Mobile - brakuje danych z 2 akcji.

I tak, One Hyde Park jest mniej opłacalny pod względem doświadczenia niż China Mobile, to nie jest błąd ;) (chyba że admina XD).

Excel:
Kalkulator gangsters v3.13.xlsx (https://ufile.io/figq6aq4)
GoogleDocs:
GoogleDocs Kalk gangsters v3.13.xlsx (https://ufile.io/rmcv1g6v)
Tytuł: Odp: Kalkulator do biznesów, dziwek i gangu oraz szybkich akcji
Wiadomość wysłana przez: turoseq2 w Sierpień 28, 2019, 22:44:14 PM
Update odnośnie nowych wartości bonusu do zarobków za poziom i profesję.

Poziomy do 1800 bo na tę chwilę nie potrzeba więcej.
Dodatkowo, nowe akcje w arkuszu Szybkich Akcji - brak luki między HSBC a China Mobile (można nieprzerwanie zwiększać SA aż do 17 biliardów pkt).

Wersja klasyczna (Excel):
Kalkulator gangsters v3.20a.xlsx (https://ufile.io/w5vjxxi4)
Powyższa wersja zawiera nietestowaną jeszcze w pełni nową funkcję w Szybkich Akcjach - manualne wpisanie akcji i mnożnika (źródło danych). Nie powinna ingerować w pozostały szkielet kalkulatora.

Ta opcja nie jest jeszcze dostępna w wersji uniwersalnej (link poniżej).



Wersja uniwersalna (GoogleDocs):
GoogleDocs Kalk Gangsters v3.19a.xlsx (https://ufile.io/y5ckpvp6)

Jakby była jakaś pomyłka to proszę o priva na turoseq2.

#edit
Korekta @Brakoniecki, niepoprawne zarobki za poziomy 700-999
Tytuł: Odp: Kalkulator do biznesów, dziwek i gangu oraz szybkich akcji
Wiadomość wysłana przez: turoseq2 w Sierpień 31, 2019, 16:12:07 PM
Update:

+ Doświadczenie wypisane do 1800lvla
+ 2 nowe akcje: Costco Business Center (17bld SA) i SAIC Motor (22bld SA)

Wrzucam tylko excelową wersję
Kalkulator gangsters v3.21.xlsx (https://ufile.io/8qhsa9u5)
Tytuł: Odp: Kalkulator do biznesów, dziwek i gangu oraz szybkich akcji
Wiadomość wysłana przez: turoseq2 w Wrzesień 15, 2019, 00:41:19 AM
UPDATE!

Dodane funkcje do Haremu i Klubu Nocnego. Tak jak z poziomem, maksymalny jaki dodałem to 1800 (wartości ponad 1800 poziomu są niepoprawne). Wszystko zależy od tego, co wpiszecie w "poziom" w komórce B118.

Info: z racji tego, że poszczególne biznesy mają opłacalność liczoną (chodzi o ogólny rozrachunek z biznesów lub z dziwek) bez dodanych procentów do zarobków z racji profesji i konta pro, to sytuacja wygląda następująco:
- jeśli dany gracz ma mafiozo i konto pro, oraz "zysk za sztukę" wynosi np. 2mln na haremie, to drugi gracz z takim samym poziomem doświadczenia z blokersem i bez konta pro będzie miał 3mln. Jest to spowodowane tym, że biznesy wtedy będą mniej opłacalne (ponieważ nie ma wtedy +50%), natomiast energia pozostanie bez zmian - jednakże po to aby suma z biznesów i dziwek (F80 i F116) się zgadzała, zamiast obniżać opłacalność z biznesów, podwyższam zysk z energii.
Klub nocny jest także wrażliwy na 50% bonusu z posiadania konta pro.

Nie zrobiłem i raczej nie zamierzam robić automatycznego uzupełniania cen tych dwóch budynków, chyba że powiedzie się pospolite ruszenie które zamierzam niebawem zrobić - w co w sumie wątpię...

A zamierzam ewentualnie zrobić taką akcję, ponieważ nie jestem w stanie oszacować wzrostów cen apartamentowca i rezydencji powyżej 1500/1200 poziomu. Pomimo moich prób, jest to niewykonalne z moim zasobem danych. Cena jest mocno niestabilna.


Poza dodanym w pełni Haremem i Klubem nocnym (bez cen oraz tylko do 1800 poziomu) zrobiłem także pełną ścieżkę cen od 0 do 1500 poziomu apartamentowca oraz od 0 do 1200 poziomu rezydencji, z pomocą graczy @Brakoniecki oraz @ciucia24.

PS: cena 1 pkt energii jest określona jako 520zł oraz 1 wejściówka na 4h określona jest jako 12500zł. Zgodnie z rzeczywistością.

Wersja tylko na Excel, nie chce mi się jednak robić dwóch:
Kalkulator gangsters v3.40.xlsx (https://ufile.io/rzn14op1)
Tytuł: Odp: Kalkulator do biznesów, dziwek i gangu oraz szybkich akcji
Wiadomość wysłana przez: ciucia24 w Wrzesień 15, 2019, 10:01:32 AM
super spraw z tym kalkulatorem polecam naprawde warto
Tytuł: Odp: Kalkulator do biznesów, dziwek i gangu oraz szybkich akcji
Wiadomość wysłana przez: Jumpers w Wrzesień 15, 2019, 10:12:16 AM
Jak zwykle dobra robota co do pospolitego ruszenia raczej nic z tego kiedyś pisałem w tej sprawie to nawet nie dostałem odpowiedzi albo zwykłą na odczepnego tzn nie ma takiej możliwości i tyle. A szkoda bo chciałbym wyliczyć sobie ile muszę wewalić biletów na zarobki X cz Y
Tytuł: Odp: Kalkulator do biznesów, dziwek i gangu oraz szybkich akcji
Wiadomość wysłana przez: turoseq2 w Wrzesień 29, 2019, 23:18:36 PM
Kalkulator jest skończony. Poza drobnymi błędami do poprawy, oraz przy aktualizacjach admina, kalkulator raczej nie będzie już aktualizowany.

Ostatnie zmiany:
1. Podwojenie zwiększenia zarobków za ring podawane w Inwestycjach w kolumnach I i J, ponieważ liczba pktów ringowych na bilet to teraz 1000 zamiast 500.
2.Dodany mnożnik opłacalności energii:
Energia i wejściówki są trochę mniej warte niż reszta inwestycji. Spowodowane jest to tym, że energii i wejściówek nie dostajemy za skorzystanie z łapówki - dostajemy tylko kasę na podstawie godzinnych zarobków. Dlatego, pomimo że wszystko jest poprawnie, możemy na siłę zmniejszyć opłacalność 3 pierwszych pozycji arkusza Inwestycji - żeby nie marnować kasy na energię która bardzo powoli będzie się zwracać i w żaden sposób tego nie przyspieszymy biletami. Jeśli nie chcesz ingerować w taki sposób w opłacalność - ustaw 100% i zapomnij. Osobiście proponuję 75-90%. Zysk za sztukę będzie pokazywany bez zmian (zawsze surowe 100%)!.
3. Inny przelicznik opłacalności:
Od dzisiaj opłacalność (kolumna E) jest liczona na podstawie godzinnych zarobków - tak jak kolumna H. Przy czym, aby nie było za dużo cyfr, podzieliłem to przez 3600 - więc de facto, kolumna E mówi nam o ile zwiększymy zarobki, gdy wydamy na daną inwestycję 1 sekundę wypłaty.
4. Inwestycja - poziom:
Podliczyłem zyski jakie gracz może uzyskać przy zdobyciu poziomu. Cena takiego poziomu jest wyliczona osobno w Szybkich Akcjach - jest zależna od tego jaki poziom wpiszecie w B119 oraz od SA jakie wpiszecie w Szybkich Akcjach. To jedyne kwestie które dotyczą ceny. Nie określa się % do przyszłego lvla ani nic z tych rzeczy.
Zarobki za poziom to 5 składników:
- wzrost zarobków za sam poziom
- energia przeliczona na złotówki za 1 poziom (a dokładniej różnica między tym co otrzymujesz teraz, a tym co będziesz otrzymywał na minutę na przyszłym poziomie)
- wejściówki (różnica między tym a przyszłym poziomem)
- Harem i wzrost przychodów energii przy zdobyciu kolejnego poziomu (zależna od poziomu haremu)
- Klub Nocny i wzrost przychodów wejściówek (różnica między poziomami, zależne od poziomu klubu nocnego)
Ostatnie 4 są też zależne od tego mnożnika do energii (więc przy 0% na mnożniku, opłacalność będzie naliczona tylko na podstawie zwiększenia zarobków cogodzinnych). Zysk za sztukę zostanie bez zmian.
Konto Pro i profesja wpływa na zysk za sztukę i na opłacalność (tłumaczyłem to przy poprzednim update'cie).

No i oczywiście w żaden sposób opłacalność nie uwzględnia innych profitów za poziom - jak chociażby nowego biznesu i dziwki... więc nadal warto wbijać poziom, nawet jeśli kalkulator tego nie zaleca:)


Kalkulator gangsters v3.50.xlsx (https://ufile.io/zc3w1d7v)
Tytuł: Odp: Kalkulator do biznesów, dziwek i gangu oraz szybkich akcji
Wiadomość wysłana przez: turoseq2 w Listopad 22, 2019, 02:52:12 AM
Update

Nieznaczny update - dodano biznesy oraz dziwki za 1600 i 1700 poziom. Dodałem także sporo komentarzy do komórek (w większości jest to po prostu "Nie modyfikuj", no ale są :D )

Excel:
Kalkulator gangsters v3.51.xlsx (https://ufile.io/mx74bdi6)
Tytuł: Odp: Kalkulator do biznesów, dziwek i gangu oraz szybkich akcji
Wiadomość wysłana przez: turoseq2 w Grudzień 20, 2019, 01:34:59 AM
Update (od admina)

nowy drag, 2x większa stawka za dzielnice, wpisane 15bln za bilet. Czyli dokładnie to co w aktualizacji

Nic innego chyba nie zostało zmienione.


Excel:
Kalkulator Gangsters v3.52.xlsx (https://ufile.io/m5ue3aa1)
Tytuł: Odp: Kalkulator do biznesów, dziwek i gangu oraz szybkich akcji
Wiadomość wysłana przez: turoseq2 w Marzec 28, 2020, 03:02:15 AM
Jest taka sytuacja, że czasami zdarza się (powiedzmy, że raz na 20 aktualizacji kalkulatora), że nie pojawiają się ikony sygnalizacji przy najbardziej opłacalnej inwestycji. Nie do końca wiem dlaczego tak się dzieje, natomiast wiem co przeszkadza prawidłowemu wyświetlaniu tych ikon.

Powodem jest komórka opłacalności poziomu. Wygląda na to, że wyświetlane tam wartości są zbyt małe w porównaniu do reszty, albo coś kiedyś popsułem i nie do końca wiem co - ale akurat tutaj nie za bardzo było co popsuć.

Nie będę uploadował nowej wersji, bo jest to nieznaczny błąd który łatwo można skorygować samemu, ponadto
a) nie każdemu wyświetlają się te ikonki, ponieważ i tak korzystają z googledocs czy OpenOffice itp., gdzie tam nigdy się nie wyświetlają te ikony
b) nie każdemu zdarzają się przypadki gdzie ta ikona znika
c) nie każdemu to przeszkadza w korzystaniu z kalka

Stąd, dla wybranych spróbuję pokazać tutorial jak to zmienić samodzielnie, a nuż niektórzy się nauczą czegoś nowego w tworzeniu arkuszy excel :P prawdopodobnie na innych wersjach Excela dostęp do zasobu będzie inny niż w moim wypadku, natomiast u mnie wygląda to tak:

Rozwiązanie 1:
Zmieniamy zakres komórek, których dotyczy formatowanie warunkowe odnośnie sygnalizatora, wyłączając komórkę opłacalności poziomu E2:

krok 1: Zaznaczamy jakąkolwiek komórkę z kolumny E (kolorową), szukamy opcji "formatowanie warunkowe" i wybieramy "Zarządzaj regułami"
(https://s6.ifotos.pl/mini/poprawka1_qasxnhx.png) (https://ifotos.pl/z/qasxnhx/)

krok 2: zmieniamy zakres komórek, których dotyczy formatowanie pierwszego rzędu ("zestaw ikon") - usuwamy komórkę E2 z zakresu, czyli zmieniamy formułę "=$E$2:$E$82;$E$85:$E$120" na "=$E$3:$E$82;$E$85:$E$120"

(https://s6.ifotos.pl/mini/poprawka2_qasxnhn.png) (https://ifotos.pl/z/qasxnhn/)

Klikamy zastosuj/ok i problem powinien zniknąć. Rozwiązanie jest stratne, bo wyłączamy wtedy "poziom" z kontroli opłacalności, natomiast dotyczy to tak naprawdę garstki osób o niskim lvlu.

Rozwiązanie 2:

Krok 1: ten sam
(https://s6.ifotos.pl/mini/poprawka1_qasxnhx.png) (https://ifotos.pl/z/qasxnhx/)

Krok 2: klikamy edytuj regułę, a następnie wybieramy "Formuła" z opcji tak jak na poniższym obrazie:
(https://s6.ifotos.pl/mini/poprawka3_qasxnhe.png) (https://ifotos.pl/z/qasxnhe/)

Krok 3: wpisujemy w Wartości : "=MAX($E$2:$E$82;$E$85:$E$120)", tak jak widać
(https://s6.ifotos.pl/mini/poprawka4_qasxnhs.png) (https://ifotos.pl/z/qasxnhs/)


Powodzenia! :)
Tytuł: Odp: Kalkulator do biznesów, dziwek i gangu oraz szybkich akcji
Wiadomość wysłana przez: seba069 w Maj 03, 2020, 09:31:11 AM
Hej.
Po zastosowaniu rozkładu alfonsów, mnożnik do nich do kalkulatora powinien wynosić 2,57428572

Aktualnie liczy mi on idealnie zarobki z dziwek
Tytuł: Odp: Kalkulator do biznesów, dziwek i gangu oraz szybkich akcji
Wiadomość wysłana przez: turoseq2 w Sierpień 04, 2020, 04:02:16 AM
Dobra, mamy to.
Chyba niczego nie spieprzyłem, jakby ktoś coś znalazł to proszę pisać na priva.

Tu macie link:
Kalkulator Gangsters v3.60.xlsx (https://ufile.io/27955cxs)


Zmiany:
- update od admina (20bln/bilet, dzielnice zwiększają zarobki, duży buff w zarobkach z dzielnic)
- dodałem arkusz "Statystyka" która zawiera:
*Ceny apartamentowca i rezydencji znam tylko do 1535/1244 poziomu. Stąd też kwota jaką zapłaciliście łącznie za te budynki zamyka się tylko do tych poziomów, jeśli macie wyższy to z racji tego, że nie znam tych wartości, łączna kwota się nie będzie zgadzać. Dlatego też na ten moment należy nazwać tę część kalkulatora jako wersja alpha ;)

Dodatkowo, jak się przesunie w prawo (od kolumny T do Z) to jest rozpiska cen apartamentowca/rezydencji od 1500/1200 poziomu, które zdołałem zgromadzić od społeczności poprzez formularz na google'u. I powiem szczerze - przerasta mnie to, nie wiem jak to ruszyć aby zinterpolować/zaproksymować ceny jakie się pojawiają w przyszłych poziomach. Jeśli ktoś ma jakąś większą wiedzę matematyczną i kilka godzin wolnego czasu to proszę o pomoc w znalezieniu funkcji, która ciągnie te ceny w górę.

- poprawka opłacalności Klubu nocnego (była literówka w formule, przepraszam)
- uzupełniona poprawka, do której w ostatnim poście dałem tutorial
- ceny apartamentowca i rezydencji uzupełniają się do 1535/1244 poziomu, jest też odpowiednio zaktualizowany komunikat w legendzie, komentarz do komórek poziomu, a także komórki do cen stają się szare po przekroczeniu tych poziomów. Na 3 fronty bo nie każdy ma Excela, a nie wiem co działa a co nie w innych kalkulacyjnych ;)
- uwzględniłem pkt ataku do arkusza Dzielnic wg poniższego:

Cytat z Zasad:
Cytat(Suma SV graczy biorących udział w ataku + Pkt ataku*25 000 000 SV) * (procentowy bonus z willi gangów i pkt ataku) / 1,5^(x-1)


Arkusze Alfonsi i Szybkie Akcje bez zmian.

Tytuł: Odp: Kalkulator do biznesów, dziwek i gangu oraz szybkich akcji
Wiadomość wysłana przez: turoseq2 w Sierpień 05, 2020, 14:30:18 PM
Okej, dzisiaj wrzucę poprawkę, bo okazało się że faktycznie ten wzór z Zasad jest prawidłowy i te pkt ataku mają mniejszy wpływ.
Tytuł: Odp: Kalkulator do biznesów, dziwek i gangu oraz szybkich akcji
Wiadomość wysłana przez: turoseq2 w Sierpień 05, 2020, 17:31:43 PM
Poprawka w dzielnicach ;) zmieniono formułę obliczania (bonus z willi gangu i pkt ataku jest jednak sumowany)

Nic inne nie zostało zmienione, jak nie chcecie obliczać ile SV potrzebujecie do przejęcia albo wskaźnik który jest w grze wam wystarcza to nie musicie ściągać.
Kalkulator Gangsters v.3.60b.xlsx (https://ufile.io/uv1e80xs)
Tytuł: Odp: Kalkulator do biznesów, dziwek i gangu oraz szybkich akcji
Wiadomość wysłana przez: turoseq2 w Sierpień 19, 2020, 02:54:05 AM
Kolejna dla większości niepotrzebna aktualizacja kalkulatora, bo dotyczy 1800lvl+.

Link tu:
Kalkulator Gangsters v3.61.xlsx (https://ufile.io/xgyyvk7w)

Changelog:
- dodane nowy biznes i dziwkę za 1800lvl (Fabryka Samolotów i Rosetta Gioia)
- opłacalność haremu, klubu nocnego i poziomu do 2099 poziomu (czyli max do którego jest informacja na grze)
- Szybkie Akcje do 1900 poziomu (max dostępne z tabelki doświadczenia)

I tu jest problem, bo np. kalkulator policzy zysk za sztukę poziomu ponad 1900, natomiast nie policzy ceny bo po prostu nie ma tabelki, więc naturalnie nie policzy też opłacalności poziomu (trzeba przyznać że to akurat jest mało potrzebne). Po prostu nie chciało mi się rozdrabniać, wziąłem wszystko co jest udostępnione przez admina.

Mimo że wydaje się, że małe zmiany, natomiast naprawdę dużo musiałem pozmieniać i mogłem o czymś zapomnieć. W sensie nie, że źle policzy, a że się po prostu wykrzaczy (!ARG, ujemne wartości albo coś w ten deseń). Z góry sorry, ogólnie co trzeba to działa.

Nie da się ukryć że update dotyczy głównie pewnego ekspresywnego ślązaka ;d

Jak nie zbliżacie się lub nie przekroczyliście 1800 poziomu, to pobieranie zupełnie niepotrzebne ;)
Tytuł: Odp: Kalkulator do biznesów, dziwek i gangu oraz szybkich akcji
Wiadomość wysłana przez: turoseq2 w Sierpień 26, 2020, 15:55:14 PM
Poprawka błędów:

Kalkulator Gangsters v3.62.xlsx (https://ufile.io/1tg07y37)

Błędnie liczyło zysk za poziom do 1200 poziomu, od dłuższego czasu w sumie. Przepraszam jeśli to skłoniło kogoś do wbicia poziomu. Dla wyższych poziomów niż 1200 raczej kalk bez zmian.

Dla przypomnienia - jeżeli chcecie żeby kalk podawał poprawną opłacalność dla poziomu trzeba w Szybkich Akcjach podać swoje aktualne SA :)
Tytuł: Odp: Kalkulator do biznesów, dziwek i gangu oraz szybkich akcji
Wiadomość wysłana przez: turoseq2 w Wrzesień 27, 2020, 04:37:38 AM
Poprawka błędów:

Link:
Kalkulator Gansters v.3.62b.xlsx (https://ufile.io/6f9yecn1)

Changelog:
- błąd przy niskich lvlach w szybkich akcjach (niepoprawna formuła w jednej z komórek dotyczącej mnożnika szybkich akcji, nie działało dla poziomów <400)
- wizualna poprawka widoku rozpiski z czego składają się zarobki w arkuszu Inwestycji (widać w % obecny poziom apartamentowca i rezydencji, co pozwala porównać wyniki ze stroną Profilu w grze)
- uzupełniają się ceny Rezydencji do 1257 i Apartamentowca do 1547 poziomu (moich obecnych w grze)

PS: dziękuję graczowi @bubus za wykrycie błędu
Tytuł: Odp: Kalkulator do biznesów, dziwek i gangu oraz szybkich akcji
Wiadomość wysłana przez: turoseq2 w Grudzień 07, 2020, 15:29:57 PM
Update Dzielnic

Link:
Kalkulator Gangsters v.3.70.xlsx (https://ufile.io/x5n7h9y3)

Changelog:
Zupełnie nowy arkusz Dzielnic. Warto przeczytać legendę pod danymi.

W skrócie:
- przerobiona szata (tabela SV do dzielnic jest schowana z prawej)
- Dzielnice obsługiwane do 180 dzielnic
- dodano bezpośrednio ile potrzeba SV osobistego przy 0 pkt ataku
- usunięto "poprzednia dzielnica, przyszła dzielnica" bo mało przydatne
- dodano pozycję Leniwa działka - ile pkt ataku potrzeba by w ogóle nie wchodzić na przejęcie (jednocześnie największa użyteczna liczba pktów, po tej ilości każdy pkt ataku jest zmarnowany)
- Wymagane SV gangu - można to porównać z tym co jest napisane w siedzibie Gangu. Raczej nieprzydatna i może nawet oszukać, bo w grze to liczy wszystkich i 100% pasek flash. Zalecam korzystanie z tabeli osobistego SV, czyli tego na samej górze.

Dla przypomnienia:
Tabela z osobistym SV (C3,C4,C5) wyświetla porównanie do SV graczy, którzy będą uczestniczyć w ataku na działkę.

Willa, pkty ataku [C3] - interesuje was w przypadku, gdy na Szefie jest ktoś, kto ma najwyższe SV w gangu i to od niego będzie zależeć czy działka będzie przejęta czy nie. Szef sam sobie kilera nie wrzuci więc sytuacja może być patowa, dopóki nie wstawi sobie słupa do gangu. W takiej sytuacji jego SV musi być większe niż w C3.
Willa, kiler, pkt ataku [C4] - zdecydowanie najistotniejsza wartość obliczana w arkuszu. Pytamy (albo sprawdzamy na piechotę jako szef) ile SV mają osoby zainteresowane w przejęcie, sumujemy to, a wartość która nam wyjdzie musi być większa niż w C4. SV szefa dzielimy przez 1,5.
Willa, kiler, 0 pktów ataku [C5] - to jest SV, które by nam wyszło w czasach sprzed update'a pktów ataku. To jest po prostu maksymalne potrzebne SV, kiedy to chcecie zaoszczędzić pkty ataku na przyszłe dzielnice. Może być przydatne, gdy nagle do gangu wpadł gracz, który ma zdecydowanie więcej SV niż reszta i pkty ataku tymczasowo będą niepotrzebne, a Wy nie wiecie do kiedy możecie sobie w taki sposób pkty ataku oszczędzać. Jest to równe wartości w C4 przy wpisaniu 0 pkt w pkty ataku [C16].

No i oczywiście, niezmiennie obliczenia dotyczą sytuacji, gdy przejmowana dzielnica jest w posiadaniu gangu, który ma nie więcej niż 500k SV i 0 pkt obrony na tej działce.

I też dla przypomnienia:
- zielone komórki - ważne
- szare komórki - tu wpisujemy dane
- pomarańczowe komórki - domyślnie pobierane z innego arkusza


@Edit

Zapomniałem, ale zmieniłem trochę wygląd podsumowania zarobków w Inwestycjach. Widać teraz % z budynków VIP w taki sam sposób jak jest to napisane w profilu. Jest jeden wyjątek - te procenty przy pozycji "gang" to nie jest % z Gangu Pro, tylko % do ogólnych zarobków z dzielnic [@Inwestycje!B139]

@edit2
Poleciał reupload z powodu nieobsługiwania na starszej wersji
Tytuł: Odp: Kalkulator do biznesów, dziwek i gangu oraz szybkich akcji
Wiadomość wysłana przez: turoseq2 w Grudzień 13, 2020, 16:59:30 PM
Drobne poprawki odnośnie leniwej działki.

Zrobiłem wcześniej tylko 200 iteracji do obliczenia tej wartości, nie jest to specjalnie dokładne na większej ilości dzielnic.

W tym patchu maksymalna ilość dzielnic to 100, a iteracji jest 10000.

Kalkulator gangsters v.3.70b.xlsx (https://ufile.io/gbs5ohci)

Nie wiem czy to będzie potrzebne, raczej nie zalecam ponownego pobierania na ten moment... w przypadku 90+ działek może mieć to znaczenie.
Tytuł: Odp: Kalkulator do biznesów, dziwek i gangu oraz szybkich akcji
Wiadomość wysłana przez: turoseq2 w Styczeń 04, 2021, 23:29:09 PM
Jak ktoś ma jakieś wątpliwości, w jaki sposób działają alfonsi:

Tabelka:
(https://s6.ifotos.pl/img/setupalfo_qqsxqre.png)

1 Roberto daje 4%, jak masz ich 2 to łącznie dostaniesz 6% itd. Pomarańczowe komórki oznaczają zmianę w wartości, a zielone ostateczną wartość.

Dlatego, że najpierw każdy z rodzaju alfonsa daje swoje % (a ci alfonsi raczej są w niewielkich ilościach - max 12 w przypadku Sergia), niegdyś było bardzo ciężko znaleźć ten "set" który jest też podany na tym obrazku. Nadal niektórzy o nim nie wiedzą.

Od dawna podaję skład tego bonusu za set (56 Roberto aż do 69 Vincentów), wiele osób nie wierzy w niego (mimo że klikania jest na max 10 minut).

Ponadto, alfonsi są zupełnie niezależni od ilości posiadanych dziwek. Nawet dzisiaj napisałem na barze, że trzeba mieć ich co najmniej trochę, natomiast po to zrobiłem te testy, aby sam się o tym przekonać - i byłem w błędzie. Wpływ Alfonsów jest dokładnie taki sam, nawet jeśli masz tylko 1 dziwkę
Tytuł: Odp: Kalkulator do biznesów, dziwek i gangu oraz szybkich akcji
Wiadomość wysłana przez: turoseq2 w Styczeń 19, 2021, 02:07:15 AM
Nowa wersja kalkulatora.

Link :
Kalkulator gangsters v.3.80.xlsx (https://ufile.io/efacbd40)

Changelog:
- Dane potrzebne do obliczania poszczególnych rzeczy zostały ukryte
- Arkusze dostały nowe kolorki :D
- Można już polegać na wartościach podawanych w Statystyce odnośnie zsumowanych kosztów apartamentowca i rezydencji
- Ceny apartamentowca i rezydencji są od teraz przybliżane, tak aby bardziej leniwi gracze nie musieli wpisywać cen przy każdym poziomie, a jednak mieć całkiem rzetelne dane.

W skrócie:

Cena apartamentowca i rezydencji jest przybliżana wg określonego przeze mnie schematu. Apartamentowiec ma podane wartości do 2000 poziomu, rezydencja do 1700. Przybliżanie działa na podstawie tych danych, które zostały podane przez niektórych graczy. Nie ma tego dużo, są punkty w których nie mam ani jednej ceny przez 100 poziomów. Niemniej jednak, błędy jakie powstają poprzez ciągłe przybliżanie nie przekraczają 1% w przypadku apartamentowca, i 2% w przypadku rezydencji (przynajmniej do momentu kiedy mam jakiekolwiek dane).

Ponadto, bardzo proszę o nowe dane, wprowadzając je do formularza google, link: https://forms.gle/UahJJKRBPtB5GC5f9 (https://forms.gle/UahJJKRBPtB5GC5f9)   
Dzięki temu, nowe wersje kalkulatora będą zawierały nowe ceny i będzie dokładniejszy.

Dokładniejsze info pod legendą Inwestycji.



W niedalekiej przyszłości planuję przerobić tę wersję kalkulatora pod inne środowiska - OpenOffice, googledocs i LibreOffice.


Tytuł: Odp: Kalkulator do biznesów, dziwek i gangu oraz szybkich akcji
Wiadomość wysłana przez: turoseq2 w Styczeń 24, 2021, 20:02:49 PM
Patch

1. Drobne korekty z komentarzami
2. Obliczenie zarobków z dziwek jest dużo dokładniejsze niż dotychczas (oczekiwany błąd : 0-20zł/h)

Link:
Kalkulator Gangsters v.3.80b.xlsx (https://ufile.io/m042u973)
Tytuł: Odp: Kalkulator do biznesów, dziwek i gangu oraz szybkich akcji
Wiadomość wysłana przez: turoseq2 w Luty 10, 2021, 02:27:35 AM
Update od admina.

Link:
Kalkulator Gangsters v.3.81.xlsx (https://ufile.io/3zjlm5e3)

Changelog:
- dodałem nowy drag i cały update (+% do dragów za każdą dzielnicę)
- transpozycja całego arkusza Gangu (z nowym dragiem się już nie zmieściłem w poziomie przy standardowym widoku)
- kolory przemienne w Inwestycjach dla lepszego widoku
- dodałem tę tabelkę odnośnie Alfonsów, którą ostatnio wrzucałem tutaj w Screenshocie


Wymyśliłem sobie nowy arkusz do zrobienia, który zamierzałem wrzucić tu razem z tym updatem, ale projekt okazał się być większy niż zakładałem, a jednak są już pytania na privie o nowy drag, więc niedługo powinna być nowa wersja (niestety 2x trzeba będzie wklejać własne dane).

Teoretycznie, powinienem zdążyć zrobić to co zamierzam zanim większość gangów zacznie się zastanawiać czy przestać ulepszać Adrenochrom, także jak wam się nie chce co chwilę uzupełniać wszystkich danych, to możecie pominąć ten update.

Tym razem, z racji zmiany widoku w Inwestycjach, skopiowanie całych kolumn B i G w Inwestycjach jest "utrudnione". Jak wam nie zależy na tych przemiennych kolorkach to zawsze można zrobić CTRL-X CTRL-V, ale ogólnie od teraz to tak to będzie wyglądało.

Rozszerzenie na inne platformy odkładam na później.

Aaa, i kolejna wersja kalka będzie dotyczyła zwiększania SV w kontekście co się bardziej opłaca (i interfejs do wykupienia SV za bilety).
Tytuł: Odp: Kalkulator do biznesów, dziwek i gangu oraz szybkich akcji
Wiadomość wysłana przez: turoseq2 w Marzec 27, 2021, 02:50:41 AM
Nowa wersja kalka

Link:
Kalkulator Gangsters v.4.00b.xlsx (https://ufile.io/39o1x4b1)

Zmiany:
- dodałem inwestycje za 1900 poziom
- dodane 2 nowe szybkie akcje - AmerisourceBergen (28bld SA) i Kensington Palace (35bld SA)
- najwyższy obsługiwany poziom w Szybkich Akcjach to 1999
- Dwa nowe arkusze:

Wpisujesz obecne SV wraz z bonusami, stałym i czasowym. Wybieramy sobie lewą lub prawą tabelę i wpisujemy potrzebną
informację - liczbę biletów do wykorzystania lub docelowe SV.
-Lewa:
Wpisujemy ile biletów chcemy wykorzystać. Arkusz wypluwa SV jakie będziemy mieć po ich użyciu.
-Prawa
Wpisujemy jakie chcemy mieć SV, kalkulator wyliczy ile biletów trzeba będzie do tego użyć, a następnie poda wynikowe SV, które będzie najbliższe temu wpisanemu wyżej.

Skomplikowany arkusz do wyliczenia CZEGOKOLWIEK odnośnie SV. Jest tego sporo, dlatego też arkusz jest obszerny.

Uwaga: widok standardowy może nie obejmować tabeli z boku, która jest wymagana do korzystania z tego arkusza.

Przykładowy scenariusz korzystania z arkusza:   
1. Wpisujemy SA i obecny czasowy bonus SV w tabeli z prawej strony.
2. Podajemy wszelkie dane wejściowe.
3. Sprawdzamy czy podaliśmy dane prawidłowo - sprawdzenie polega na np. porównaniu SV wyliczonego i SV w grze.
4. Wybieramy bronie i majątki które nas interesują jako ulepszenie. Jeśli wybraliśmy gorszy sprzęt niż mamy obecnie, przy danym sprzęcie pokażą się ujemne wartości.
5. Sprawdzamy która zmiana SV jest najkorzystniejsza na podstawie wskaźnika opłacalności.

Wartości na wskaźniku należy rozumieć w obu wypadkach jako "im niższe, tym gorzej" - tzn. jeśli są ujemne to wartość bezwzględna powinna być jak najniższa.

Przeczytanie legendy jest obowiązkowe. I to tak ze zrozumieniem. I tak, "niewiększe" się pisze rozłącznie, ale nie chce mi się drugi raz uploadować.

Jeśli ktoś potrzebuje hasła do odblokowania arkuszy (poblokowane są tylko SV-upgrade i baza danych), to proszę pisać na priv.

Testowanie arkusza polegało mniej więcej na "U mnie działa, to u was pewnie też". Także potrzebuję jakiegoś feedbacku, jakby coś było nie do końca jasne to piszcie, bo serio - ja wiem co tam napisałem, ale mogłem coś później niedokładnie wytłumaczyć. Pewnie sprowadzi się do rozpisania dłuższej legendy, a co za tym idzie, kolejnych uploadów, albo chociażby postów. I sorry, to miało wejść jeszcze w lutym, ale projekt się okazał za duży jak na moje lenistwo i trochę się zeszło żeby w końcu to skończyć.

Nie ma większej różnicy pomiędzy siłą, a wytrzymałością, dlatego te współczynniki potraktowałem zbiorczo. Wiem, że procenty mogą trochę odbiegać, ale średnia się będzie zgadzać :)

Ulepszenia majątków z ringu (4-współczynnikowe) = bomba, nieruchomości, miasta, korporacje, państwa, planety
Ulepszenia majątków z ringu (1-współczynnikowe) = wszystkie inne majątki (poza odnową biologiczną)



@edit
Ja wiem, że u wielu ludzi zalegają pkty z ringu w milionowych ilościach i podana w kalku cena jest trochę na wyrost, natomiast coś przeliczalnego musiałem wybrać - stąd ceny są takie, jakbyście te pkty ringu kupowali biletami. W przyszłości może zrobię coś a'la mnożnik wartości tych pktów tak jak to jest przy energiach w Inwestycjach, na ten moment - jak porównujecie coś z ringu, to po prostu patrzcie na wskaźniki opłacalności tylko do ringu - ot cała filozofia :)
Tytuł: Odp: Kalkulator do biznesów, dziwek i gangu oraz szybkich akcji
Wiadomość wysłana przez: turoseq2 w Marzec 27, 2021, 12:09:03 PM
Pierwsze spostrzeżenia:
1.Bez obsługi list rozwijanych praktycznie nie da się korzystać z tego arkusza; pisałem to w Excelu, na googledocsie też prawie działa (nie ma tylko wskaźnika opłacalności).
2. Bonusy z ringu są formatowane jako procenty, dlatego też jak wpisujecie to trzeba pamiętać o zawarciu "%" w komórce. Najlepiej jednak wybrać z listy rozwijanej.
3. Ulepszenia z majątku mają blokadę - łącznie, w parze może być ich maksymalnie 6 oraz 18. Pamiętajcie o tym, żeby najpierw zaktualizować to drugie pole. Dziwne rzeczy się czasem dzieją, np. trzeba skasować "0" z drugiej pozycji, czego zupełnie nie rozumiem.
4. Sprzęt (broń, kama, majątki) są wypisane w liście rozwijanej, także bez obsługi tychże nie da się korzystać. Ewentualnie da się wypisać to ręcznie, no ale nie polecam, serio. Wy zwariujecie, ja przy okazji też. W razie jak wasz program nie obsługuje list rozwijanych to przejdźcie chociaż na googledocsa.
Tytuł: Odp: Kalkulator do biznesów, dziwek i gangu oraz szybkich akcji
Wiadomość wysłana przez: Zoomikowo w Marzec 27, 2021, 12:15:50 PM
Dokładnie, zgadzam się z wypowiedzią wyżej, ponadto nie da się uwzględnić kosztów kamizelki i jej opłacalności bo występuje jakiś błąd, także polecam googledocs.
Tytuł: Odp: Kalkulator do biznesów, dziwek i gangu oraz szybkich akcji
Wiadomość wysłana przez: turoseq2 w Marzec 27, 2021, 12:19:33 PM
Akurat kamizelka to błąd wynikający z przeniesienia danych do bazy

Patch:
Kalkulator Gangsters v.4.00b.xlsx (https://ufile.io/39o1x4b1)
Tytuł: Odp: Kalkulator do biznesów, dziwek i gangu oraz szybkich akcji
Wiadomość wysłana przez: turoseq2 w Marzec 27, 2021, 12:23:31 PM
...
Tytuł: Odp: Kalkulator do biznesów, dziwek i gangu oraz szybkich akcji
Wiadomość wysłana przez: turoseq2 w Marzec 27, 2021, 17:10:56 PM
No sorry, nie mam nikogo na etacie do testów i potem są problemy. Spore błędy w obliczaniu formuł zmian SV, zrobiłem korektę, łapcie linka:

Link:
Kalkulator Gangsters v.4.00b.xlsx (https://ufile.io/39o1x4b1)
Tytuł: Odp: Kalkulator do biznesów, dziwek i gangu oraz szybkich akcji
Wiadomość wysłana przez: turoseq2 w Marzec 29, 2021, 19:25:12 PM
Patch:

Kalkulator Gangsters v.4.00c.xlsx (https://ufile.io/2wju0mpz)

Poprawione błędy:
- dziwki za 1600 i 1700 poziom miały podaną złą cenę (26000 zamiast 27000 i 30000 zamiast 33000)
Tytuł: Odp: Kalkulator do biznesów, dziwek i gangu oraz szybkich akcji
Wiadomość wysłana przez: siwix w Listopad 11, 2021, 17:20:02 PM
Jakaś aktualizacja w planach?
Tytuł: Odp: Kalkulator do biznesów, dziwek i gangu oraz szybkich akcji
Wiadomość wysłana przez: Zoomikowo w Listopad 15, 2021, 12:05:16 PM
Szczerze to Turo dzieli się tym tylko wyłącznie z własnej inicjatywy, bo nie ma takiego obowiązku zwłaszcza, że sam ogarnia kalkulator jeżeli chodzi o zarobki i czasem mam wrażenie, że ludzie mogliby docenić tą jego pracę drobnym gestem w postaci chociaż najmniejszej ilości biletów..
Tytuł: Odp: Kalkulator do biznesów, dziwek i gangu oraz szybkich akcji
Wiadomość wysłana przez: turoseq2 w Listopad 15, 2021, 18:41:55 PM
No niestety nie zawsze mam czas, a do tego jeszcze doszedł brak motywacji do gry, a co dopiero do robienia kalka. Postaram się jutro zrobić.
Tytuł: Odp: Kalkulator do biznesów, dziwek i gangu oraz szybkich akcji
Wiadomość wysłana przez: turoseq2 w Listopad 16, 2021, 22:59:59 PM
Update od admina:

Kalkulator Gangsters v.4.01.xlsx (https://ufile.io/d01ctjr1)

Changelog:
@Gang:
- wskaźnik opłacalności jest wyskalowany na 45bln za 1 bilet (z 30bln)
- dzielnice: 2,5mln/h za pierwszą i +300k/h za każdą kolejną (z 2mln/h | +250k/h)
- nowy drag: Diamond Pill (heroina x9,375; Adrenochrom x1,25)

Możecie skopiować tylko arkusz Gang do poprzedniej wersji, lub vice versa - stare Inwestycje do nowej wersji. Raczej nic się nie powinno popsuć :D
Tytuł: Odp: Kalkulator do biznesów, dziwek i gangu oraz szybkich akcji
Wiadomość wysłana przez: siwix w Listopad 17, 2021, 18:43:53 PM
Dziękuję
Tytuł: Odp: Kalkulator do biznesów, dziwek i gangu oraz szybkich akcji
Wiadomość wysłana przez: turoseq2 w Styczeń 19, 2022, 14:20:25 PM
Miałem zrobić szybką korektę kalka po wytknięciu błędu przez jednego z graczy, ale biorąc pod uwagę statystyki pobierania pomniejszych aktualizacji, raczej niespecjalnie przejmujecie się patchami. Więc taka całkiem istotna notka:

Nie ufajcie opłacalności Haremu i Klubu Nocnego. Nie wiem w którym momencie popełniłem błąd (co najmniej 3 lata temu) i zmieniłem formułę, ale opłacalności tychże nie uwzględniają +% do ogólnych zarobków. To znaczy - opłacalność wszystkich biznesów i dziwek jest liczona bez tego czynnika. Jest to spowodowane tym, że w grze na poszczególnych zakładkach również widzimy całkowite zyski z np. biznesu bez tego mnożnika ogólnego. Aby prawidłowo móc porównywać wyniki w grze z kalkulatorem, ja taki widok naśladowałem. I tak, zysk za 1 bilet (kolumna H) również nie uwzględnia i nigdy nie uwzględniała +% do zarobków.

Natomiast Haremu i Klubu Nocnego ten mnożnik w ogóle nie dotyczy, więc opłacalność tych budynków powinna być zaniżona o jego odwrotność. W kalkulatorze w tej chwili tak się nie dzieje.

Aby to poprawić, podzielcie obecny mnożnik zmniejszający energię przez wasz ogólny % do zarobków, na moim przykładzie:
60,5% - obecny % do zarobków
75% - obecny mnożnik opłacalności energii (Inwestycje@G4)

75% / 1,605 = 46,73%

i taki wynik wpiszcie w G4.

Na moje usprawiedliwienie, o ile nie używaliście 100% do tej pory, to i tak nie jest to jakieś znaczne przeinwestowanie, poza tym te budynki są całkiem tanie więc dużego bólu nie ma. A jeśli 100% to... no cóż, przez jakiś czas nie będzie tych budynków ulepszać, macie to z głowy  ;D
A zysk za 1 bilet miał charakter czysto poglądowy i całkiem nieźle służy bez tego mnożnika ("+33mln/bilet? Okej, czyli potrzebuję 30 biletów aby podnieść zarobki o 1mld/h -> ale mam jeszcze +60% do ogólnych czyli tak naprawdę podniosę o 1,6mld/h").

Mimo wszystko przepraszam za błąd i poprawię Harem i Klub nocny, oraz zmienię zysk za 1 bilet na taki z mnożnikiem aby lepiej odzwierciedlał faktyczną zmianę zarobków w przyszłym update'cie, kiedy wyjdzie nowy drag albo coś innego. Jak na razie nie będę was obarczał updatem, bo wg mnie jest to kosmetyczna zmiana.

Dziękuję graczowi @woy5 za zauważenie błędu.
Tytuł: Odp: Kalkulator do biznesów, dziwek i gangu oraz szybkich akcji
Wiadomość wysłana przez: Venom [G2] w Kwiecień 05, 2022, 12:40:16 PM
I tak wielkie dzięki CI za kalkulator, jakieś małe błędy to już niuanse ;) Czekamy z niecierpliwością na nowego kalka :)
Tytuł: Odp: Kalkulator do biznesów, dziwek i gangu oraz szybkich akcji
Wiadomość wysłana przez: turoseq2 w Listopad 29, 2022, 21:16:19 PM
No trochę czekaliście :D

Kalkulator Gangsters v.4.11.xlsx (https://ufile.io/qg6igdcy)

Changelog:

+ GANG /Cosmos  (11.25x heroina / 1.2x poprzedni drag)
   60 bln / bilet

+ SV-UPGRADE / nowe bronie i kamizelki (typu SILVER)
+ INWESTYCJE / mnożnik do energii uwzględnia +% do zarobków (wspomniane w poprzednim poście)
+ INWESTYCJE / zarobek na 1 bilet uwzględnia +% do zarobków (wspomniane w poprzednim poście)
+ INWESTYCJE / poprawione przybliżanie ceny Apartamentowca i Rezydencji (informacje pod legendą)
+ ALL / poblokowane komórki, których nie powinniśmy modyfikować

O hasło odblokowujące możecie zapytać na priv w grze.
Tytuł: Odp: Kalkulator do biznesów, dziwek i gangu oraz szybkich akcji
Wiadomość wysłana przez: turoseq2 w Luty 12, 2023, 22:14:55 PM
Tym razem szybko

Kalkulator Gangsters v.4.20.xlsx (https://ufile.io/ra0ne6rs)

Changelog:
    GANG:
        + Magic Pill (x15 heroina/ 1.33x poprzedni drag)
        + współczynnik przeskalowany na 75bln/bilet (z 60bln)
        + zwiększenie zarobków z dzielnic (3mln->4mln | +400k->+500k)
Tytuł: Odp: Kalkulator do biznesów, dziwek i gangu oraz szybkich akcji
Wiadomość wysłana przez: turoseq2 w Marzec 14, 2023, 14:26:15 PM
[reupload bo poprzedni link zdechnie za 8h]
Kalkulator Gangsters v.4.20.xlsx (https://ufile.io/tsqy6wsh)

Chciałem poruszyć kilka kwestii odnośnie zapytań do kalkulatora, które się czasem pojawiają u mnie w privach w grze. W ciągu ostatniego tygodnia miałem 3 takie zapytania, a okazało się, że problemu nie było żadnego.

1. Nie zaczynajcie tematu od priva z taką treścią: "Siema mam pytanie/problem odnośnie kalkulatora"
Napiszcie od razu o co chodzi, najlepiej ze zrzutem ekranu co się dzieje, tak żebym od razu mógł się do tego odnieść. Privy to nie czat, jestem względnie często na grze ale czasem tylko na kilka minut, takim privem tylko przeciągacie czas, w którym wasz problem będzie rozwiązany. A nawet jeśli akurat jestem, to zanim odpiszecie na czym polega problem to mi jest po prostu głupio odejść od komputera dopóki tego nie rozwiążę, a czasem mam ważniejsze rzeczy na głowie. Także, po prostu proszę, bez jakiś niepotrzebnych wstępów, od razu do meritum. Odpowiadam każdemu

2. Nie potrzebujecie hasła do używania kalka! Arkusze chronione są w jednym celu - ochrona przed nadpisaniem kluczowych komórek.
Dostaję pytania "Siema, jakie haslo do kalkulatora? I ile za to?", "Witam ;) co sobie życzysz za hasło odblokowujące arkusz w kalkulatorze? :D" - od razu mówię, że kalkulator jest absolutnie darmowy, a nawet jakbym chciał coś za to brać, to wątpię czy to byłoby fair w stosunku do włodarzy gry.

Hasło służy do odblokowania ukrytego arkusza "db" oraz wszystkich komórek, które zawierają komentarz "Nie modyfikuj". Nie podaję hasła wprost, bo najpierw chcę wiedzieć do czego ma Wam to hasło służyć, czyli innymi słowy czego wg Was brakuje w kalku, ale oczywiście po krótkiej rozmowie mogę wam to hasło udostępnić.

Wiem, też że niektóre aplikacje nie uznają haseł i cały arkusz jest odblokowany od samego początku (rzekomo googledocs tak ma). Domyślam się też, że niektóre apki (np. podobno Excel 2003) mogą uznawać absolut z hasłem w taki sposób, że "chroniony" arkusz jest całkowicie zablokowany. Mimo wszystko, nie udostępniam hasła na forum, bo chcę się dowiedzieć ile osób ma problem z hasłami i do jakiej aplikacji dany problem przypisać.

3. Jak już pytacie o jakieś obliczenie, to podajcie dane!

To też ma pewien związek z kwestią 1. - niepotrzebnie wydłużacie czas.

I ja rozumiem, nie każdy może uznawać kalka za wartego ściągnięcia. Niektórzy nie mają aplikacji do obsługi i też rozumiem, że jedna gierka internetowa ich nie przekona do zakupu Office 365 albo szukania zamienników. Dlatego jeśli już macie coś do obliczenia, na ogół są to pytania o poziom albo działkę: "Siema, możesz mi policzyć ile mi brakuje do 1400?" albo "Ile SV potrzebuję aby zdobyć nową działkę?" to dajcie jakieś szczegóły.

I uprzedzając dodatkowe pytania, do poziomu potrzebuję:
1. SA, alternatywnie: najlepszą akcję jaką możesz zrobić
2. Poziom, jeśli zapytanie nie dotyczy twojego konta
3. Kasa za 1 bilet, skopiowana z działu łapówki (opcjonalnie, jeśli chcesz znać przelicznik na bilety)

Natomiast do dzielnicy potrzebuję:
1. Obecną liczbę dzielnic (przyspieszy trochę moją pracę, bo nie muszę wyszukiwać twojego nicku, żeby wiedzieć z jakiego gangu jesteś, tak żeby sprawdzić ile dzielnic ma twój gang)
2. Ile pkt ataku masz/chcesz użyć
3. Poziom willi lub % z willi (Siedziba gangu: SV Gangu(+XXXX %)

I naprawdę, udostępniam kalkulator właśnie po to, żeby każdy mógł sam sobie to policzyć, daję wędkę a nie rybę, więc takie zapytania trochę mnie irytują, no ale jak już musicie to proszę o jakieś minimum wysiłku od samego startu.



PS: Jestem już zadowolony z działania przybliżania cen apartamentowca i rezydencji, więc usuwam już formularz, który wisiał na moim opisie profilu, wszystkim osobom które dodawały tam ceny serdecznie dziękuję.

PS2: Ostatnio występują zapytania o hasła, jedno okazało się być pomyłką i wszystko funkcjonuje bez wpisywania hasła, natomiast na drugie jeszcze nie dostałem odpowiedzi. Jeśli coś faktycznie jest na rzeczy to dajcie znać, bo nie wiem dlaczego zdarzają się osoby, które nie mogą zapisywać zmian, a jednocześnie mogą w ogóle edytować komórki.
Tytuł: Odp: Kalkulator do biznesów, dziwek i gangu oraz szybkich akcji
Wiadomość wysłana przez: turoseq2 w Maj 02, 2023, 13:24:06 PM
[reupload]
Kalkulator Gangsters v.4.20.xlsx (https://ufile.io/oimm1qyh)
Tytuł: Odp: Kalkulator do biznesów, dziwek i gangu oraz szybkich akcji
Wiadomość wysłana przez: turoseq2 w Maj 22, 2023, 02:32:01 AM
Na potrzeby @Katana, bo limit 2000lvl to już za mało :P
Link:
Kalkulator Gangsters v.4.21.xlsx (https://ufile.io/ncdmws9r)

Changelog:
/INWESTYCJE
+ 3 nowe biznesy i dziwki (do 2200lvl)
+ obsługa opłacalności Haremu i Klubu Nocnego do 2600lvl (poziom tylko do 2400, bo brak tabelki doświadczenia 2400-2600)
/SZYBKIE AKCJE
+ 13 nowych Szybkich Akcji (limit SA z 35bld do 430bld)
+ max poziom do wyliczania cen: 2400
/SV-upgrade
+ po 5 nowych majątków z każdego rodzaju (do 2200lvl)

PS: Literówka w instrukcji Szybkich Akcji - tak jak powyżej, obsługuje poziomy do 2400, a nie do 2300.
Tytuł: Odp: Kalkulator do biznesów, dziwek i gangu oraz szybkich akcji
Wiadomość wysłana przez: turoseq2 w Maj 31, 2023, 00:28:12 AM
Korekta - oczywiście, że musiałem o czymś zapomnieć
Link:
Kalkulator Gangsters v.4.21a.xlsx (https://ufile.io/jw3lifzk)

Changelog:
/INWESTYCJE
+ obsługa zarobków z poziomu do 2599
Tytuł: Odp: Kalkulator do biznesów, dziwek i gangu oraz szybkich akcji
Wiadomość wysłana przez: turoseq2 w Czerwiec 29, 2023, 17:54:08 PM
Link:
Kalkulator Gangsters v.4.21b.xlsx (https://ufile.io/iu4q55ex)

Changelog:
/SZYBKIE AKCJE
+ nowa akcja Microsoft (510bld)
Tytuł: Odp: Kalkulator do biznesów, dziwek i gangu oraz szybkich akcji
Wiadomość wysłana przez: turoseq2 w Październik 07, 2023, 00:12:28 AM
Link:
Kalkulator Gangsters v.4.22.xlsx (https://ufile.io/hdu83c8q)

Changelog:
    GANG:
        + Extreme Pill (x18,75 heroina/ 1.25x poprzedni drag)
        + współczynnik przeskalowany na 100 bln/bilet (z 75 bln)
        + zwiększenie zarobków z dzielnic (4mln->5mln | +500k->+600k)
Tytuł: Odp: Kalkulator do biznesów, dziwek i gangu oraz szybkich akcji
Wiadomość wysłana przez: turoseq2 w Grudzień 16, 2023, 00:06:45 AM
Link:
Kalkulator Gangsters v.4.31.xlsx (https://ufile.io/y2971uye)

Changelog:
@INWESTYCJE:
    - naprawiony bug z dziwkami ponad lvl (liczyły się zyski z niedostępnych dziwek)
    - formatowanie warunkowe - wymuszone naprzemienne kolory na biznesach/dziwkach/ringu
@SV-upgrade przemianowany na +SA i +SV:
    - wyliczanie SA (na podstawie listy rozwijanej wybieramy tryb, czy chcemy liczyć SA czy SV)
    - liczenie wzrostu SA/SV z szybkich akcji
      (podajesz sumę zdobytych siły itd. z pojedynczej akcji), akcja dobierana jest na podstawie wyliczonego SA w tym samym arkuszu
    - polem kontrolnym jest ST zamiast SA

PS: Przypominam, że Excel pamięta tylko 15 cyfr znaczących w danej komórce, więc nie zwracajcie uwagi na końcówki jeśli jakaś wartość przekracza ten limit :)