• Welcome to Gangsters.pl - Forum gangsterskie. Please log in or sign up.

Bitwa gangów

Zaczęty przez Gabriel Syme, Wrzesień 13, 2012, 14:19:44 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Gabriel Syme

Do ciekawszej rozgrywki można byłoby wprowadzić bitwy gangu (bardziej rozbudowane) i ranking gangów - który mógłby działać na podobnej zasadzie jak ranking pojedynków - w zależności od procentowego umieszczenia w rankingu na konto gangu wpłacane byłyby pieniądze. Sama walka byłaby podobnie prosta do rozgrywania turnieju i miałaby dwie opcje atak lub obrona. Opisze w małej symulacji przebieg samej walki, ale najpierw wypisze podstawowe zasady walki. Do ataku brane byłoby SV, każdy miałby obronę taką jaką wartość ma kamizelka. Kamizelka działa w tym systemie jak pkt hp, lecz trzeba jej wartość przekroczyć o co najmniej 1 pkt - żeby wyeliminować danego członka gangu. Każda jednostka może wybrać kogo chce atakować lub bronić ze swojego gangu. Opcja obrony dodaje osobie bronionej pkt do kamizelki (brane jest tutaj SV osoby, która używa opcji OBRONA) na czas tej rundy, lecz przeciwnik może przebić obronę i naruszyć życie osoby atakowanej - można również bronić samego siebie. Walka składałaby się z tylu rund, aż jeden z gangów wyeliminuje prawie wszystkich członków gangu przeciwnego (jeżeli zostanie jedna osoba można uznać że walka tego gangu jest przegrana). Każdy atak i obrona działałyby na zasadzie paska flash. Jest to rozgrywka w pełni strategiczna, prosta w zasadach i fascynująca dynamiką i możliwością rozwiązań. Można wprowadzić funkcję "szpiega" w gangu, który otrzymywałby dziennie daną liczbę pkt na dokonanie zwiadu - aby samo szpiegowanie było trudne mógłby tylko szpiegować indywidualne osoby i mieć jednorazowy wgląd do ich statystyk i do tego w jakim gangu dana jednostka jest. Szpieg aby być wartościowy, musiałby prowadzić notatki na bieżąco i byłby ciężką funkcją. Wracając do wątku głównego opisze jak sama walka wygląda, żeby było jasne:

Gang 1:
Gracz 1     SV: 100 odp: 100
Gracz 2     SV: 100 odp: 100
Gracz 3     SV: 100 odp: 100
Gracz 4     SV: 100 odp: 100
Gracz 5     SV: 100 odp: 100

Gang 2:
Przeciwnik 1     SV: 100 odp: 100
Przeciwnik 2     SV: 100 odp: 100
Przeciwnik 3     SV: 100 odp: 100
Przeciwnik 4     SV: 100 odp: 100
Przeciwnik 5     SV: 100 odp: 100

Prosta symulacja pierwszej rundy (zakładając, że wszyscy trafią 100% paska flash):
Gracze 1-4 bronią gracza 5 i jego obrona w tym momencie wynosi 400 pkt + 100 pkt odporności. Gracz 5 atakuje Przeciwnika 1

Przeciwnicy 1-5 atakują Gracza 5 (przez przypadek, rozwiązań w tym momencie może być mnóstwo).
Wynik rundy 1:
Gracz 5 ma odporności 0 (lecz jeszcze nie ginie, gdyż trzeba przekroczyć odporność o co najmniej 1 pkt)
Przeciwnik 1 ma odporności 0 (też nie ginie)
Reszta bez zmian.
Rundy przebiegają w ten sposób.
Za wygraną bitwę gang otrzymywałby przypuśćmy 10 pkt do rankingu i 1 000 000 000 zł na konto. Można wprowadzić również nagrody indywidualne za zabitego gracza - każdy z gangu, który wyeliminował gracza dostaje na konto 100 mln lub można zmienić punktacje w zależności od zabitych graczy w danej bitwie. Nie wiem czy wystarczająco opisałem ten pomysł. Na pewno pomogą tutaj krytyka i ewentualne pytania. Myślę, że jest to dość prosty pomysł do wprowadzenia, a gra gangowa stałaby się bardziej rozbudowana ;)

binek-g2

popieram pomysl zawsze cos ciekawszego:)

artur000000

łądnie skonstruowane i fajne by było ;))

Zgort

Podoba mi się gra w gangach niebyła by już taka nudna jak teraz i w gangu przestało by chodzić tylko o pieniądze
Pomysł ten wymiata !!!

Zgort

No Dalej Dalej Podpisywać się wdrąży się w grę
Bo świetnie by było gdyby się wdrążyło

Patryknq

nagrodą moglo by byc tez np 100 pkt ataku do gangu czy cos :)