• Welcome to Gangsters.pl - Forum gangsterskie. Please log in or sign up.

Zmiany w gangu - działki i inne

Zaczęty przez turoseq, Sierpień 05, 2016, 22:28:28 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

turoseq

Mam propozycję kontrującą bardzo duże wzrosty kosztów dragów i budynków gangu.

Historia zmian w gangu wygląda tak:
W pewnym momencie przestały opłacać się wpłaty do gangu, ponieważ ceny dragów były nierentowne, więc admin wprowadził łapówki gangowe po 3bln i zwiększył o kilka rzędów bonusy z walk gangowych oraz ich ranking. Wszyscy się ucieszyli, mogliśmy się rozrastać. Po czasie wyszło znów na to samo, więc zwiększył wartość tych łapówek do 4,5bln. Wszystko fajnie, ale teraz jeden poziom fabryki ma cenę w setkach bilionów i jedyne co się zmienia to liczby - zamiast zarabiać 400-600mln/h dostajemy 2x więcej. Admin jedyne co robi to "zadowala nas" kolejnym dragiem co jakiś czas i potem przez kolejny miesiąc nieprzerwanie go ulepszamy. I tak w kółko. Nawet nie chce mu się moderować tych cen -
CytatProdukcja Heroiny                    =>  Produkcja Ecstasy      => Fabryka LSD          => Plantacja Peyotl
                                                                         Poziom 477
Zysk: 19 080 000 zł                  => (1,5x) 28 620 000 zł   => (2x) 38 160 000 zł   => (2,5x) 47 700 000 zł

Koszt rozbudowy: 13 498 060 mln zł => (1,5x) 20 247 090 mln zł => (2x) 26 996 120 mln zł => (2,5x) 33 745 150 mln zł

Pewnie kolejnym dragiem jakim nas admin uraczy będzie jakieś kolejne laboratorium które daje 3x więcej niż heroina, kosztuje 3x więcej niż heroina itd... będzie znów to samo.

Zmierzam do tego, że nic nowego się nie dzieje w gangu. W sumie wszędzie w grze nic nowego się nie dzieje.

Działki
Wiadomym jest, że dzielnice były stworzone po to, aby o nie rywalizować, żeby je przejmować od innych REALNYCH gangów. Sprawa niestety ma się inaczej, ponieważ w miarę aktywnych gangów jest... 50?, a każdy z nich ma około 30-70 dzielnic. Ma ich tylko tyle, ponieważ więcej się nie da - każda kolejna działka potrzebuje 1,5x większego SV. Gang sezara ma ich może 120 (zakładając willę gangu na 600 poziomie i użycie 100 biletów na SV doliczyłem się +/- 114 dzielnic licząc tylko jego SV w liczbie 100 kwadryliardów, ktoś mnie może poprawić). Tak czy siak, działek jest jakieś 30000. To o dużo za dużo, nie ma tej rywalizacji. A i tak zarobki pochodzące z dzielnic to tylko ~5% łącznych zarobków

Jak zaradzić? Albo zmienić wzór na wyliczanie SV w atakach na dzielnice (zamiast 1,5x może być np. 1,2x), wynikiem tego będzie to że będziemy ich posiadać około 3x więcej. Wtedy jest szansa że zacznie ich brakować.
Lepszą jednak opcją będzie zniesienie działek będących pod względem nazwy odzwierciedleniem prawdziwych ulic w prawdziwych miastach i województwach. Niech ich będzie mniej i niech dają więcej kasy. Załóżmy że byłoby 10 okręgów po 10 miast i po 10 ulic lub  nawet mniej. Zamiast prawdziwych nazw były po prostu cyfry - wtedy działki miałyby koordynaty, np. działka 252 znaczyłoby, że chodzi o województwo 2, miasto 5 na ulicy 2. Ilość posiadanych dzielnic byłaby zależna od poziomu gangu (który opiszę później), a zarobki z posiadania dzielnicy zależne od jego stopnia - numerka. Przykład:


   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
OkręgMiastoUlica
Stołeczny
+ 100%
Stolica
+ 2mln/h
Główna
1 mln/h
nr 1
+ 60%
nr 1
+ 1,6mln/h
nr 1
800k/h
nr 2
+ 40%
nr 2
+ 1,2 mln/h
nr 2
600k/h
nr 3
+ 20%
nr 3
+ 1mln/h
nr 3
500k/h
nr 4
+ 10%
nr 4
+ 700k/h
nr 4
350k/h
nr 5
0%
nr 5
+ 500k/h
nr 5
250k/h
nr 6
-10%
nr 6
+ 400k/h
nr 6
200k/h
nr 7
- 20%
nr 7
+ 300k/h
nr 7
200k/h
nr 8
- 30%
nr 8
+ 200k/h
nr 8
200k/h
nr 9
- 40%
nr 9
+ 100k/h
nr 9
200k/h
Znaczyłoby to tyle, że najlepsza dzielnica (SSG) będzie dawała 6mln/h, a najgorsza (999) 180k/h. Wszystkie wartości będą pomnożone przez Centrum Księgowości.
Dodatkowo, przejmowanie kolejnych dzielnic w danym okręgu czy mieście będzie osłabiało SV w trakcie przejmowania. Posiadając już dzielnicę w tym okręgu, SV atakującego gangu będzie zmniejszone o 5%. Posiadanie dwóch zmniejsza o kolejne 10% (z pozostałych 95% bazowego SV). Posiadanie trzech zmniejsza o 15% (z pozostałych 85,5%). Posiadanie dziesięciu utrudnia nam przejęcie 11. zostawiając już tylko 6,5% bazowego SV. Przejęcie dwudziestej dzielnicy będzie wybitnie trudne, ponieważ zostanie nam 0,000002320196159531% naszego startowego SV i to byłoby maksymalną ilością dzielnic w okręgu (ponieważ kolejna 21 działka zmniejsza atak o 100%) Taki system działałby naprzeciw zajęciu wszystkich dzielnic przez jeden gang. Przy obronie takich byłoby tak samo. Każda osoba ma wgląd do dzielnic innych gangów, spisanych po kolei wartością pieniężną według okręgów. Najważniejsza z okręgu miałaby 100% SV, każda kolejna osłabiana jest o 5% w taki sam sposób. Dodatkowo, po straceniu dzielnicy nastąpi osłabienie pozostałych o dany procent na jakiś czas, np. 24h. Utrata kolejnej kumuluje stratę i resetuje czas osłabienia. Nad tym jeszcze mam wątpliwości, chciałbym po prostu aby była walka o najlepszą z dzielnicę województwa/miasta, a żeby SSG (ulica główna stolicy okręgu stołecznego) zmieniała właścicieli.

Natomiast w mieście maksymalna ilość działek wynosiłaby 5. Jeżeli dodatkowo posiada też ulicę główną, gang wtedy przejmuje miasto (bo posiada połowę miasta), co daje nam kolejne bonusy. I zmniejszane SV działa w ten sam sposób co przy okręgach - druga dzielnica w mieście to -20% do SV, trzecia to -40%, a piąta -80%. Bonusem byłoby +X% do CAŁYCH zarobków gangu (tak jak daje teraz bonus Gangu Pro). X% byłoby zależne od okręgu i miasta (max +30% za miasto).

Kojarzycie coś takiego jak pkt ataku czy obrony? Czy ktoś jeszcze w ogólne wkłada je do dzielnic? Znieślibyśmy to. Zamiast tego, siłownia czy poligon dawałaby % do SV przy atakowaniu dzielnicy i jej obrony. Coś jak willa w tej chwili, ale działałoby tylko do obrony i do ataku. Nie byłoby liniowe, a kumulowało się po 1%. Willa daje liniowo po 5% za każdy poziom. Masz 20 poziom - masz 2x większe SV. Aby znowu je podwoić, potrzebujesz kolejne 40 poziomów, następnie 80 itd. Z siłownią i poligonem co 100 poziomów dostawalibyśmy 2,7x do SV. Kolejne 100 poziomów to znów x2,7 do SV, co łącznie daje 7,3x. Przy 400 poziomie mnożnik byłby 145x. Do ulepszania nie potrzebowalibyśmy wyłącznie kasy, potrzebne będą również punkty, roboczo nazwałem je... punkty gangu.

Poniżej będę używał skrótu PG, co znaczyć będzie Poziom Gangu
Punkty Gangu byłyby zdobywane poprzez aktywność. Każdy gracz gangu mógłby wydobywać 100+10*PG codziennie. Każda wygrana walka gangowa dawałaby 15+5*PG, przegrana o połowę mniej. Dodatkowo za miejsca na rankingu tygodniowym dostawałoby się (51-miejsce)*(50+3*PG). Czyli 1 miejsce zdobywa 2500 punktów gangu + 150-krotność PG, a 31 dostanie 1000+60-krotność PG.

Pierwszy poziom gangu kosztowałby 5000 punktów. Aby zachować jakąś formułę z gangsters, 2 poziom będzie kosztował 7500. Każdy kolejny 1,5x więcej. Cena 10 poziomu to 192k punktów, a 20 to 11mln. Sporo. Każdy poziom pozwala na posiadanie 1 działki więcej.
Co do poligonu i siłowni (btw, zmieniłbym te nazwy) koszt byłby (poza kasą oczywiście) 100PG. Kolejny kosztowałby 200, kolejny 300 - tak jak to teraz jest z dziwkami. Obecne poziomy zostałyby usunięte, a pieniądze oddane do kasy gangu (... lub i nie).

Jeżeli pomysł zyska aprobatę społeczności to planuję zrobić kolejne z serii renowacji gangu. Planowałem zrobić o zupełnie czymś innym ale tak mnie te działki pochłonęły, że już nie mam na to siły. Z góry dzięki za przeczytanie mojego flow tak dużego kalibru

sezar33

masakra mi się nie chciało tego czytać a co dopiero Adminowi ...
pozdro ha ha


MrNeVeR