• Welcome to Gangsters.pl - Forum gangsterskie. Please log in or sign up.

teksty w ramce przy avatarze dla nowych.

Zaczęty przez socker1, Maj 30, 2009, 12:47:51 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

socker1

Witam

Jesteśmy ciągle w trakcie przepisywania, ulepszania wszystkich skryptów w grze, aby w przyszłości można było wprowadzać do Gangsters nowe opcje. Pracujemy również nad dodaniem tekstów do avatara. O tuż polega to na tym, że jeżeli gracz np. wygra w kasynie 100 zł to wtedy przy avatarze wyświetli się ramka (tak jak w jakimś komiksie) z napisem typu "Mam farta. Wygrałem 100 zł". Albo np. gracz dostaje wiadomość na skrzynkę to wtedy wyświetla się tekst "Otrzymałem nową wiadomość na pocztę". Tak więc myślę, że taki bajer wam się spodoba.

Jednak oprócz takich zwykłych tekstów związanych z akcją w grze, również chcemy uruchomić teksty dla nowych graczy, dopiero co zarejestrowanych. Tym sposobem liczymy, że nowym będzie łatwiej zrozumieć czego dotyczy dana opcja. Nie mam talentu to pisania tekstów niestety, ale starałem się zrobić je w miarę krótko, zwięźle i tak aby gracz był zainteresowany tym co czyta. Myślę, że opisałem wszystkie rzeczy w grze. Ominąłem tylko takie opcje jak regulamin czy poradnik.

Proszę was o komentarze do tych tekstów oraz czy byście czegoś nie zmienili, coś nie dodali itp. Pamiętajcie jednak że musi być krótko i zwięźle:



1.W opcji Profil. Gracz po zalogowaniu się do gry, lub gdy wchodzi do tego działu:

Jestem w Profilu. W tym dziale mogę przeglądać swoje statystyki, czyli miejsca w rankingach. Mogę również edytować swój profil, zmienić hasło lub dodać komentarz o sobie. Jeżeli chcesz zarobić trochę kasy to chodź do działu Szybka Akcja.

2.W opcji Szybka Akcja. Gracz wchodzi do tego działu:

W tej opcji mogę zrobić szybki skok. Do tego jest mi potrzebna energia oraz dobre statystyki. Aby akcja była udana muszę osiągnąć większe SA niż w wymaganiach. Wzór na moje SA wygląda następująco:

( Siła + Wytrzymałość + Morale + Respekt + Moc + Szybkość + Odporność + Trwałość ) / 4

Moje maksymalne SA obecnie wynosi X pkt

3.W opcji Szybka Akcja. Gracz jest w trakcie napadu:

Właśnie wykonuję napad! Wyświetlił mi się pasek flash który pobiera procentową wartość z mojego SA w skali od 1 do 100%. Muszę próbować zatrzymać kreskę jak najwyżej górnego słupka. Moje maksymalne SA w przypadku gry trafię 100% w słupku flash wynosi X pkt.

4.W opcji Szybka Akcja. Po udanym napadzie:

Świetnie, napad udany! Zarobiłem parę złotych i zwiększyłem statystyki. Muszę pamiętać, że tym większy osiągnę wynik w pasku flash, tym większe osiągnę SA w danym napadzie. Oprócz tego zdobędę również większy zarobek i punkty doświadczenia. Chodźmy teraz do działu Zadania.

5.W opcji Szybka Akcja. Po nieudanym napadzie:

Niestety nie dałem rady! Mój wynik w pasku flash okazał się zbyt słaby, aby osiągnięte SA wystarczało do wykonania tej akcji. Muszę pamiętać, że pasek flash pobiera procentową wartość z mojego SA w skali od 1 do 100%.

6.W opcji Zadania. Gracz gdy widzi zadanie numer 1:

Tutaj mogę wykonywać zadania dla moich pracodawców. Pierwszym z nich jest Ali który ma dla mnie kilkanaście drobnych spraw. Aby wykonać pierwsze zadanie, wystarczy, że moje ST będzie równe przynajmniej 100 pkt. Wzór na obliczenie ST wygląda następująco:

( Siła + Wytrzymałość + Morale + Respekt ) / 4

Moje ST obecnie wynosi X pkt. Od tego gadania suszy mnie w gardle a bez płynów człowiek długo nie pożyje. Zobaczmy co słychać u ziomków w Barze.

7.W opcji Zadania. Gracz gdy widzi zadanie numer 2:

Aby wykonać 2 zadanie wystarczy, że spełnię jedną z 3 opcji wymagań. Zadanie będę mógł wykonać jeżeli:
-   moje ST będzie równe przynajmniej 200 pkt, oraz będę miał kupioną odzież typu Kurtka Skórzana (albo lepszą, czyli: garnitur, smoking) lub,
-   moje ST będzie równe przynajmniej 400 pkt, oraz będę miał kupioną odzież typu Dres (albo lepszą, czyli: kurtka skórzana, garnitur, smoking) lub,
-   moje ST będzie równe przynajmniej 600 pkt i nie muszę posiadać żadnych dodatkowych przedmiotów.

8.W opcji zadania. Gracz gdy widzi zadanie numer 3 lub inne (oprócz 1 i 2):

Muszę pamiętać że w większości zadań oprócz ST często jest wymagana broń, kamizelka lub przedmiot z majątku. Jeżeli w danej Opcji pracodawca wymaga ode mnie np. broni, to aby wykonać zadanie muszę mieć przy sobie tą broń lub lepszą (droższą)! Tak samo jest z kamizelkami i z przedmiotami z majątku. Aby wykonać zadanie wystarczy, że spełnię jedną z 3 opcji wymagań.

9.W opcji Bar. Gracz wchodzi do tego działu:

Bar to miejsce w którym mogę napić się piwa i zdobyć energię potrzebną do napadów, ale również porozmawiać przed lokalem na czacie z ludźmi. Jeżeli chcę wypić kilka piw to muszę wejść do środka. Widzisz tych dwóch ziomków na zdjęciu? Pod nimi jest wejście. Ja też mogę być tak szczęśliwy.

10.W opcji Bar (w alkoholach). W przypadku gdy gracz ma dostęp do Wina komandos:

Wreszcie mogę się napić. 1 drink zwiększa moją energię o 100 pkt. Mogę wypić tyle drinków ile mam wejściówek. Warto podkreślić, że co 4 godziny barman daje mi 10 dodatkowych wejściówek. Obecnie mogę się napić tylko wina Komandos, a w gardle suszy mnie coraz bardziej.

11.W opcji Bar (w alkoholach). W przypadku gdy gracz nie ma dostępu do Wina komandos:

Teraz muszę pić NAZWADRINKU. Jednak zawsze mogę skorzystać z opcji Trzeźwienie które pozwoli mi pić od nowa najtańsze Wino Komandos. Koszt trzeźwienia będzie rosnąć wraz z rozwojem mojego Respektu!

12.W opcji Bar (w alkoholach). Po wypiciu alkoholu:

Od razu mi lepiej... Dla takich chwil warto żyć. Zdobyłem x00 pkt energii. Szybka Akcja i Bar to dla mnie dwie najważniejsze opcje na początek mojej pracy w gangsterskim środowisku. Warto jednak poznać pozostałe działy. Zobaczmy czy stać nas na jakąś Broń.

13.W opcji Broń. Gracz wchodzi do tego działu:

Jak widać dobry sprzęt nie jest tani. Ale spokojnie... parę udanych skoków a kupię coś porządnego. Broń jest mi potrzebna przede wszystkim do Szybkiej Akcji (zwiększa moje SA) oraz w niedalekiej przyszłości do pojedynków z innymi gangsterami. Kupując broń zwiększam swoją Moc i Szybkość. Zobaczmy jak wygląda cennik Kamizelek.

14.W opcji Broń. W przypadku gdy gracz kupi Broń:

Kupiłem broń. Zwiększyłem swoje statystyki mocy i szybkości. Muszę pamiętać, że nie mogę mieć przy sobie dwóch broni naraz. Jeżeli chcę kupić lepszego gnata to najpierw trzeba sprzedać posiadaną broń. Suma sprzedaży wynosi 99% wartości kupna.

15.W opcji Kamizelka. Gracz wchodzi do tego działu:

20 koła za najtańszy pancerz? Sporo jak dla mnie. Jednak naprawdę w przyszłości porządna kamizelka może nie jeden raz uratować mi tyłek. Kamizelka tak jak Broń - jest mi potrzebna do Szybkiej Akcji (zwiększa SA) i do pojedynków z innymi gangsterami. Kamizelka zwiększa moją Odporność i Trwałość. Teraz przejdźmy do Majątku.

16.W opcji Kamizelka. W przypadku gdy gracz kupi Kamizelkę:

Kupiłem kamizelkę. Zwiększyłem swoje statystyki odporności i trwałości. Muszę pamiętać, że nie mogę mieć na sobie dwóch kamizelek naraz. Jeżeli chcę kupić lepszy pancerz to najpierw trzeba sprzedać posiadaną kamizelkę. Suma sprzedaży wynosi 99% wartości kupna.

17.W opcji Majątek. Gracz wchodzi do tego działu:

Majątek to zestaw przedmiotów które mogę posiadać. Bo przecież po to ciężko pracuję aby kupić kiedyś luksusowe auto czy wygodną willę. Majątek podzielony jest na 18 kategorii. Mogę posiadać 1 przedmiot z danej kategorii, czyli w sumie 18 rzeczy z całego dostępnego tutaj zestawu. Przedmioty zwiększają procentowo moje statystyki, a to w przyszłości na pewno mi pomoże. Hmm... to może zajrzymy do Dziwek?

18.W opcji Majątek. W przypadku gdy gracz wejdzie do pod kategorii ,,Odnowa Biologiczna":

Odnowa Biologiczna to jedyna kategoria przedmiotów w majątku, która (zamiast zwiększania procentowego statystyk) będzie co 24 godziny doładowywać moją energię. Punkty energii są dodawane o północy.

19.W opcji Majątek. W przypadku gdy gracz kupi jakiś przedmiot:

Kupiłem nowy przedmiot, który zwiększył procentowo mój jeden atrybut. Oczywiście jeżeli teraz będę zdobywał statystyki w Szybkiej Akcji albo Siłowni to za każdym razem mój atrybut będzie zwiększany o posiadany procent. Mogę posiadać maksymalnie 1 przedmiot danej kategorii. Suma sprzedaży przedmiotu wynosi 99% wartości kupna.

20.W opcji Dziwki. Gracz wchodzi do tego działu:

Dziwki co godzinę zarabiają dla mnie pieniądze, wykonując naprawdę ciężką robotę. Obecnie mogę kupić maksymalnie X pań, które będą patrolowały ulice. Mam jednak dostęp do 4 rodzajów burdeli, które zwiększają moją pojemność, czyli ilość możliwych posiadanych dziwek. Mogę mieć nieskończenie wiele burdeli a także pań lekkich obyczajów tam pracujących. Zobaczmy teraz Biznes.

socker1

#1
21.W opcji Dziwki. W przypadku gdy gracz kupi jakąś dziwkę:

Zatrudniłem nową dziwkę do pracy, która co godzinę będzie zarabiać na mnie pieniądze. Cena następnej dziwki którą kupiłem jest większa o 100% jej podstawowej wartości, tak więc za drugą dziwkę o danej nazwie zapłacę 200% podstawowej ceny, za trzecią 300%, czwartą 400% itd. Również mogę w każdej chwili sprzedać moją dziwkę za 50% jej wartości kupna.

22.W opcji Dziwki. W przypadku gdy gracz kupi jakiś burdel:

Kupiłem nowy burdel dla moich pań. Dzięki temu mogę zatrudnić do pracy więcej dziwek, gdyż została zwiększona dostępna pojemność, czyli ilość maksymalnie możliwych posiadanych dziwek. Ceny burdeli nie wzrastają i za każdy następny budynek zapłacę tyle samo co za pierwszy z nich. Mogę również w każdej chwili sprzedać burdel za 99% jego wartości kupna.

23.W opcji Biznes. Gracz wchodzi do tego działu:

Początkowo bardziej opłaca inwestować się w dziwki, ale w przyszłości tylko tutaj mogę dorobić się milionów... kto wie czy nie miliardów. Mamy łącznie 56 rodzajów budynków. Mogę mieć tyle budynków danego rodzaju ile tylko chcę... a raczej na tyle ile mnie stać. Kasa z Biznesu jest wypłacana co godzinę. Zarabiać też mogę w inny sposób, w tym celu zobaczmy co nam oferuje Kasyno.

24.W opcji Biznes. W przypadku gdy gracz kupi jakiś biznes:

Kupiłem biznes, który co godzinę będzie dla mnie zarabiał pieniądze. Ceny następnych budynków danej kategorii rosną o 20% jego podstawowej wartości. Tak więc za drugi budynek zapłacę 120% jego podstawowej wartości, za trzeci budynek 140%, za czwarty 160% itd. Również mogę w każdej chwili sprzedać mój budynek za 50% jego wartości kupna.

25.W opcji Kasyno. Gracz wchodzi do tego działu:

W kasynie mogę pomnożyć swoje pieniądze ale również stracić cały swój dorobek. Lepiej grać tutaj z głową, bo chęć rewanżu za porażki często prowadzi do zguby. Obecnie mam dostęp do dwóch gier. Mogę grać już nawet za 1 zł. Natomiast maksymalna stawka na jeden zakład nie może przekroczyć 100 000 zł. Sprawdźmy co się dzieje w Siłowni.

26.W opcji Siłownia. Gracz wchodzi do tego działu:

Drugim sposobem po Szybkiej Akcji na zdobywanie statystyk jest siłownia. Co prawda nie jestem tak bogaty aby płacić tak wiele za osobne treningi, jednak kiedyś siłownia może pomóc mi w dominacji nad innymi gangsterami. Najwyższa pora zapoznać się z Ringiem.

27.W opcji Ring. Gracz wchodzi do tego działu:

Gdy nie mam energii i wejściówek, a więc jednym słowem nie wiem co robić... mogę walczyć z innymi gangsterami w Ringu. Nie tracę przy tym ani jednego punktu energii a za zwycięstwo otrzymuję kasę... czasami również punkty energii i wejściówki. Aby wygrać na macie muszę osiągnąć większe SR niż mój przeciwnik. O to wzór na SR:

( Siła + Wytrzymałość + Morale + Respekt ) / 4

Dodatkowo jeżeli kupiłem sobie dragi to moje SR będzie zwiększone. Może teraz spróbuję swoich umiejętności w klatce? Kliknij na napis Walcz.

28.W opcji Ring po naciśnięciu w button ,,Walcz":

Za każdym razem podczas pojedynku muszę poczekać 10 sekund na pozwolenie do walki. Trzeba jednak uważać aby nikt nie dowiedział się o nielegalnych ustawkach. Jeżeli nad zdjęciem widzę duży czerwony napis informujący mnie o ustawionej walce, to muszę zrezygnować z tego pojedynku klikając na złoty napis ,,Zrezygnuj z walki!" Jeżeli go nie ma to do dzieła!

29.W opcji Ring po zwycięstwie w pojedynku:

Zrównałem gościa z ziemią! Zdobyłem trochę kasy i 1 pkt bonusu. Tym wyższy mam poziom doświadczenia tym więcej płacą mi za wygraną ustawkę. Co do punktów bonusowych więcej mogę o nich dowiedzieć się klikając na ten niebieski prostokąt.

30.W opcji Ring w pod kategorii Bonus:

Za zwycięstwa na Ringu otrzymuję punkty bonusu. Gdy uzbieram ich sporo mogę je wymienić na wiele przydatnych rzeczy. 100 uzbieranych punktów mogę zamienić na 1 wejściówkę do Baru. Ale gdy uzbieram trochę więcej punktów to dzięki nim np. zwiększę zarobki moim dziwką albo statystyki przedmiotów, broni i kamizelki. Więcej informacji na ten temat znajdę w Zasadach (punkt 12). Chodźmy teraz do Miasta.

31.W opcji Ring w pod kategorii Bonus. W przypadku gdy gracz zwiększy o 10% zarobki swoich dziwek danej kategorii:

Zwiększyłem zarobki moich dziwek. Od tej chwili każda moja dziwka wybranej przeze mnie kategorii będzie zarabiać 10% więcej. Jeżeli w przyszłości kupię nowe lalunie tej kategorii to one również będą zarabiały 10% więcej niż standardowy zysk. Muszę pamiętać, że nie mogę zwiększać dwa razy zysków danej dziwki, gdyż mogą one zarabiać maksymalnie 10% więcej.

32.W opcji Ring w pod kategorii Bonus. W przypadku gdy gracz zwiększy o 10% zarobki swoich budynków danej kategorii:

Zwiększyłem zarobki moich budynków. Od tej chwili każdy mój budynek wybranej przeze mnie kategorii zarabia 10% więcej. Jeżeli w przyszłości kupię nowe biznesy tej kategorii to one również będą zarabiały 10% więcej niż standardowy zysk. Muszę pamiętać, że nie mogę zwiększać dwa razy zysków danego biznesu, gdyż budynki mogą zarabiać maksymalnie 10% więcej.

33.W opcji Ring w pod kategorii Bonus. W przypadku gdy gracz zwiększy o 1% dany przedmiot w Majątku:

Zwiększyłem o 1% mój przedmiot z majątku. Muszę pamiętać, że nie mogę użyć drugi raz bonusu do tej samej posiadanej rzeczy. Mogę jednak w przyszłości skorzystać z bonusu dającego 5% większe statystyki do tego przedmiotu, ale należy podkreślić, że bonusy się nie zsumują i maksymalnie mogę osiągnąć 5% więcej do danego przedmiotu.

34.W opcji Ring w pod kategorii Bonus. W przypadku gdy gracz zwiększy o 10% moc posiadanej broni:

Zwiększyłem o 10% moc mojej posiadanej broni. Muszę jednak pamiętać, że nie mogę drugi raz użyć tego bonusu do tego samego gnata. Mogę jednak też skorzystać z bonusu 25% dla tej spluwy, ale i tak nie osiągnę więcej niż 25% zwiększoną moc dla danej broni. Bonus jest aktywny tylko dla tej spluwy, którą posiadam. Jeżeli w przyszłości kupię innego gnata to będę musiał ponownie skorzystać z bonusu, aby zwiększyć jego moc o 10%.

35.W opcji Ring w pod kategorii Bonus. W przypadku gdy gracz zwiększy o 10% szybkość posiadanej broni:

Zwiększyłem o 10% szybkość mojej posiadanej broni. Muszę jednak pamiętać, że nie mogę drugi raz użyć tego bonusu do tego samego gnata. Mogę jednak też skorzystać z bonusu 25% dla tej spluwy, ale i tak nie osiągnę więcej niż 25% zwiększoną szybkość dla danej broni. Bonus jest aktywny tylko dla tej spluwy, którą posiadam. Jeżeli w przyszłości kupię innego gnata to będę musiał ponownie skorzystać z bonusu, aby zwiększyć jego szybkość o 10%.

36.W opcji Ring w pod kategorii Bonus. W przypadku gdy gracz zwiększy o 10% odporność posiadanej kamizelki:

Zwiększyłem o 10% odporność mojej posiadanej kamizelki. Muszę jednak pamiętać, że nie mogę drugi raz użyć tego bonusu do tej samej kamizelki. Mogę jednak też skorzystać z bonusu 25% dla tego pancerza, ale i tak nie osiągnę więcej niż 25% zwiększoną odporność dla danej kamizelki. Bonus jest aktywny tylko dla tego pancerza, który posiadam. Jeżeli w przyszłości kupię inną kamizelkę to będę musiał ponownie skorzystać z bonusu, aby zwiększyć jego odporność o 10%.

37.W opcji Ring w pod kategorii Bonus. W przypadku gdy gracz zwiększy o 10% trwałość posiadanej kamizelki:

Zwiększyłem o 10% trwałość mojej posiadanej kamizelki. Muszę jednak pamiętać, że nie mogę drugi raz użyć tego bonusu do tej samej kamizelki. Mogę jednak też skorzystać z bonusu 25% dla tego pancerza, ale i tak nie osiągnę więcej niż 25% zwiększoną trwałość dla danej kamizelki. Bonus jest aktywny tylko dla tego pancerza, który posiadam. Jeżeli w przyszłości kupię inną kamizelkę to będę musiał ponownie skorzystać z bonusu, aby zwiększyć jego trwałość o 10%.

38.W opcji Ring w pod kategorii Bonus. W przypadku gdy gracz zwiększy o 5% dany przedmiot w Majątku:

Zwiększyłem o 5% mój przedmiot z majątku. Muszę pamiętać, że nie mogę użyć drugi raz bonusu do tej samej posiadanej rzeczy. Jeżeli przedtem zwiększyłem statystyki przedmiotu również o 1%, to muszę wiedzieć, że bonusy się nie zsumują i maksymalnie mogę osiągnąć 5% zwiększone statystyki danego przedmiotu.

39.W opcji Ring w pod kategorii Bonus. W przypadku gdy gracz zwiększy o 25% moc posiadanej broni:

Zwiększyłem o 25% moc mojej posiadanej broni. Muszę jednak pamiętać, że nie mogę drugi raz użyć tego bonusu do tego samego gnata. Jeżeli przedtem zwiększyłem moc tej spluwy również o 10%, to muszę wiedzieć, że bonusy się nie zsumują i maksymalnie mogę osiągnąć 25% zwiększone statystyki danej broni. Bonus jest aktywny tylko dla tej spluwy, którą posiadam. Jeżeli w przyszłości kupię innego gnata to będę musiał ponownie skorzystać z bonusu, aby zwiększyć jego moc o 25%.

40.W opcji Ring w pod kategorii Bonus. W przypadku gdy gracz zwiększy o 25% szybkość posiadanej broni:

Zwiększyłem o 25% szybkość mojej posiadanej broni. Muszę jednak pamiętać, że nie mogę drugi raz użyć tego bonusu do tego samego gnata. Jeżeli przedtem zwiększyłem szybkość tej spluwy również o 10%, to muszę wiedzieć, że bonusy się nie zsumują i maksymalnie mogę osiągnąć 25% zwiększone statystyki danej broni. Bonus jest aktywny tylko dla tej spluwy, którą posiadam. Jeżeli w przyszłości kupię innego gnata to będę musiał ponownie skorzystać z bonusu, aby zwiększyć jego szybkość o 25%.


socker1

#2
41.W opcji Ring w pod kategorii Bonus. W przypadku gdy gracz zwiększy o 25% odporność posiadanej kamizelki:

Zwiększyłem o 25% odporność mojej posiadanej kamizelki. Muszę jednak pamiętać, że nie mogę drugi raz użyć tego bonusu do tej samej kamizelki. Jeżeli przedtem zwiększyłem odporność tego pancerza również o 10%, to muszę wiedzieć, że bonusy się nie zsumują i maksymalnie mogę osiągnąć 25% zwiększone statystyki danej kamizelki. Bonus jest aktywny tylko dla tego pancerza, który posiadam. Jeżeli w przyszłości kupię inną kamizelkę to będę musiał ponownie skorzystać z bonusu, aby zwiększyć jego odporność o 25%.

42.W opcji Ring w pod kategorii Bonus. W przypadku gdy gracz zwiększy o 25% trwałość posiadanej kamizelki:

Zwiększyłem o 25% trwałość mojej posiadanej kamizelki. Muszę jednak pamiętać, że nie mogę drugi raz użyć tego bonusu do tej samej kamizelki. Jeżeli przedtem zwiększyłem trwałość tego pancerza również o 10%, to muszę wiedzieć, że bonusy się nie zsumują i maksymalnie mogę osiągnąć 25% zwiększone statystyki danej kamizelki. Bonus jest aktywny tylko dla tego pancerza, który posiadam. Jeżeli w przyszłości kupię inną kamizelkę to będę musiał ponownie skorzystać z bonusu, aby zwiększyć jego trwałość o 25%.

43.W opcji Ring w pod kategorii Ranking:

W tym dziale mam dostęp do jednodniowego rankingu. Za każde zwycięstwo otrzymuję 10 pkt do poniższego rankingu, który jest aktualizowany co godzinę. Zwycięzca danego dnia otrzymuje dodatkowo 50 pkt Bonusu. Pod rym rankingiem mam również dostęp do listy zwycięzców poprzednich dni.

44.W opcji Miasto. Gracz wchodzi do tego działu:

Lepiej tu nie wchodzić bez dobrych statystyk, porządnego gnata i kamizelki. Wychodząc na miasto mogę spotkać rywala który tak jak Ja - również szuka tam przygód. Mam do wyboru wyjście do dzielnicy (gdzie mój przeciwnik będzie miał podobny poziom do mnie) lub do centrum (gdzie mogę spotkać każdego gangstera niezależnie od jego doświadczenia). Pójdźmy lepiej do Północ & Południe.

45.W opcji Miasto. W przypadku gry gracz wejdzie na dzielnice lub centrum:

Na przeciwnika często trzeba trochę poczekać, ale naprawdę warto. Zresztą jeżeli nie spotkam rywala to dzięki temu za 10 minut otrzymam 3 wejściówki do Baru. Mogę jednak w każdej chwili wyjść z miasta klikając na ten żółty napis. Jeżeli nie zrobię to tym sposobem to chodząc po innych działach nadal jestem na Mieście i oczekuje na rywala (pamiętaj aby odświeżać często stronę abyś na czas zdążył na pojedynek).

46.W opcji Miasto. Po pierwszym pojedynku:

Jestem już po pojedynku na Mieście. W Mieście oraz Północ & Południe obowiązuje wzór na SV. Ten gangster który ma większe SV (pomnożony jeszcze przez procent w słupku graficznym) wygrywa ustawkę. Wzór na SV wygląda następująco:

( Siła + Wytrzymałość + Morale + Respekt + Moc + Szybkość + Odporność + Trwałość ) / 4

Oprócz tego należy brać pod uwagę Dragi, a także poziom doświadczenia który ma mało znaczący wpływ na SV.

47.W opcji Północ & Południe. Gracz wchodzi do tego działu:

W tym dziale w przeciwieństwie do Miasta sam decyduję kto jest moim przeciwnikiem. Mogę złożyć propozycję pojedynku każdemu gangsterowi, oraz od każdego przyjąć wyzwanie. Aby doszło do walki obydwie strony muszą się zgodzić. Warto też przeglądać listę gangsterów na spacerniaku. Są to osoby szukające rywali. Zobaczmy w czym nam pomogą Dragi.

48.W opcji Północ & Południe. Po pierwszym pojedynku:

Jestem już po pojedynku. W Mieście oraz Północ & Południe obowiązuje wzór na SV. Ten gangster który ma większe SV (pomnożony jeszcze przez procent w słupku graficznym) wygrywa ustawkę. Wzór na SV wygląda następująco:

( Siła + Wytrzymałość + Morale + Respekt + Moc + Szybkość + Odporność + Trwałość ) / 4

Oprócz tego należy brać pod uwagę Dragi, a także poziom doświadczenia który ma mało znaczący wpływ na SV.

49.W opcji Dragi. Gracz wchodzi do tego działu:

Dragi to łatwy, a przede wszystkim tani sposób na zwiększenie statystyk. Należy jednak pamiętać, że zdobyte statystyki nie pomagają nam w Szybkiej Akcji i Zadaniach, a więc nie zwiększają współczynników SA oraz ST. Dragi są pomocne do rywalizacji z innymi gangsterami, dlatego mogą się przydać na Mieście, Północ & Południe i w Ringu. Co prawda cena jest tania, ale niestety po 24 godzinach efekt dragów się kończy.

50.W opcji Wiadomości. Gracz wchodzi do tego działu:

Tutaj mogę odbierać/wysyłać wiadomości od innych gangsterów. Jeżeli mam jakieś pytanie lub problem związany z Gangsters to śmiało mogę pisać do Admina, czyli użytkownika ,,socker1".

51.W opcji Statystyki w kategorii pojedynki (mesięczne). Gracz wchodzi do tego działu:

Statystyki to pogląd na najlepszych gangsterów w rankingach. Klikając na nick danego gracza mogę sprawdzić jego profil. Najważniejszym rankingiem są pojedynki (miesięczne) które zliczają zdobyte punkty na Mieście i Północ & Południe. Za zwycięstwo otrzymuję 20 pkt, a za porażkę tracę 10 pkt. Pierwszego dnia nowego miesiąca ranking ten jest zerowany – po to aby każdy miał równe szanse. Według tego rankingu jest ustalana profesja która zmienia się również pierwszego dnia miesiąca.

52.W opcji Statystyki w kategorii hazard (miesięczny):

Hazard to ranking najlepszych gangsterów w kasynie. Według rankingów miesięcznych (pojedynków i hazardzistów) są rozdawane nagrody dla najlepszych użytkowników, które mogę zobaczyć w dziale Nagrody. Pierwszego dnia nowego miesiąca ranking ten jest zerowany – po to aby każdy miał równe szanse.

53.W opcji Statystyki w kategorii pojedynki (ogólne):

Ten ranking pokazuje bilans zdobytych punktów na Mieście i Północ & Południe od początku istnienia Gangsters. Ranking pojedynków (ogólny) nie ma żadnego wpływu na postać gracza.

54.W opcji Statystyki w kategorii poziom:

Ranking ustalony według poziomu doświadczenia gangsterów. Poziom nie ma większego wpływu na postać, jest tylko odzwierciedleniem czasu spędzonego w Gangsters. Doświadczenie ma jedynie bardzo mały wpływ na rywalizację między gangsterami, czyli w opcjach Miasto i Północ & Południe.

55.W opcji Doświadczenie. Gracz wchodzi do tego działu:

Poziom doświadczenia mogę zdobyć napadając w Szybkiej Akcji. Za każdy udany skok otrzymuję punkty, według których ustalany jest mój Poziom. W tym dziale mogę sprawdzić ile mi jeszcze brakuje punktów do następnego levelu. Doświadczenie ma bardzo mały wpływ na rywalizację między gangsterami, czyli w opcjach Miasto i Północ & Południe. W innych opcjach nie jest mi potrzebne.

56.W opcji Zasady. Gracz wchodzi do tego działu:

Nikomu nie chcę się tego czytać. Ale czasami jak mam jakieś wątpliwości to warto tutaj zajrzeć i znaleźć odpowiedź.

zdarty ryj

moj boze jaka lektura  ;D ale pomysl dobry nie widze nic co by mi sie nie podobalo xD

socker1

9 stron A4 w wordzie mi wyszło :D często modyfikowałem. Mam nadzieję, że jest to dobrze wykonane.

Bonferno

Zajerzyste 8)
Bardzo wciągające ;D

Pozdrawiam

ReactoN


Franczesko


Sokol

Wszystko ok chyba niczego nie brakuje :D

dziad 11


pablo

Napewno nowi gracze bez problemu we wszystkim sie połapią teraz.

Solvenia

świetny pomysł.
Zaczynając grę też miałam mnóstwo takich "drobnych problemów" przez które traciło się i czas i kasę (wirtualną, bo wirtualną, ale zawsze)
Pełen respekt :)

zubrstw

pomysl jest naprawde super ! czekam az bedzie w grze

socker1

teksty powyższe dla nowych uległy małej modyfikacji. Wkleiłem już poprawne teksty.

Gracz pod avatarem będzie miał dwie opcje "Daj mi spokój!" oraz "Pomóż mi!". Tymi opcjami gracz ma możliwość wyłączenie avatara który tłumaczy nam o co chodzi w danej opcji. W przypadku gdy gracz nie będzie miał włączonego pomocnika do gry, wtedy będą mu się wyświetlać zwykłe teksty związane z daną czynnością w grze. Zaraz wam wkleję zwykłe komentarze, które zawsze będą się pojawiać.

socker1

#14
1.W opcji Profil. W przypadku gdy gracz zmieni zdjęcie lub wczyta własne:

Zmieniłem mój avatar.


2.W opcji Profil. W przypadku gdy gracz zmieni swoje dane typu płeć, tekst o sobie:

Zmieniłem dane o sobie.


3.W opcji Profil. W przypadku gdy gracz zmieni hasło:

Hasło zostało zmienione.


4.W opcji Profil. W przypadku gdy graczowi nie uda się zmienić hasła:

Wprowadziłem błędne dane do zmiany hasła. Muszę spróbować jeszcze raz.


5.W opcji Szybka Akcja. W przypadku gdy graczowi uda się napad:

Świetnie! Napad udany.


6.W opcji Szybka Akcja. W przypadku gdy graczowi nie uda się napad:

Niestety osiągnąłem zbyt małe SA. Rabunek się nie powiódł.


7.W opcji Szybka Akcja. W przypadku gdy gracz zrobi napad ale ma zbyt mało energii:

Mam zbyt mało energii do wykonania tej akcji. Muszę chyba iść do Baru lub poczekać, aż odnowi mi się energia.


8.W opcji Szybka Akcja. W przypadku gry gracz poprawnie wypierze energię:

Wyprałem X pkt energii i zdobyłem X zł.


9.W opcji Szybka Akcja. W przypadku gdy gracz zrobi pralkę ale okaże się, że nie ma tyle energii ile wpisał:

Nie mam tyle energii.


10.W opcji Zadania. W przypadku gdy zadanie zostanie wykonane poprawnie:

Zadanie wykonane! Mam już dostęp do kolejnego zlecenia.


11.W opcji Zadania. W przypadku gdy zadanie nie zostanie wykonane poprawnie:

Nie mogę zrobić zadania. Muszę spełnić przynajmniej 1 opcję wymagań aby zadanie było wykonane poprawnie.



12.W opcji Bar (przed barem). W przypadku gdy gracz kupi wejściówki:

Kupiłem 1 wejściówkę / X wejściówek.


13.W opcji Bar (przed barem). W przypadku gdy gracz nie kupi wejściówek bo ma zbyt mało kasy:

Mam zbyt mało kasy aby kupić tyle wejściówek.


14.W opcji Bar (w barze). W przypadku gdy gracz poprawnie wypije alkohol:

Zdobyłem X00 pkt energii.


15.W opcji Bar (w barze). W przypadku gdy gracz nie ma tyle kasy na alkohol który chciał wypić:

Mam zbyt mało kasy.


16.W opcji Bar (w barze). W przypadku gdy gracz wpisał zbyt dużą wartość przy alkoholu, czyli przekroczył dopuszczalny limit:

Nie mogę wypić tak dużo alkoholu.


17.W opcji Bar (w barze). W przypadku gdy gracz wpisał zbyt dużą wartość przy alkoholu a nie ma tylu wejściówek:

Nie mogę wpić tak dużo alkoholu. Mam zbyt mało wejściówek.


18.W opcji Bar (w barze). W przypadku gdy gracz poprawnie skorzystał z Trzeźwienia.

Od razu czuję się lepiej. Mogę ponownie zacząć kolejkę od komandosów.


19.W opcji Bar (w barze). W przypadku gdy gracz chciał skorzystać z Trzeźwienia ale zabrakło mu kasy:

Mam zbyt mało kasy aby skorzystać z izby wytrzeźwień.


20.W opcji Broń. W przypadku gdy gracz kupił poprawnie jakąś broń:

Kupiłem nową broń. Teraz nikt mi nie podskoczy.


21.W opcji Broń. W przypadku gdy gracz chciał kupić jakąś broń ale nie ma tyle kasy:

Mam zbyt mało kasy, aby kupić tą broń.


22.W opcji Broń. W przypadku gdy gracz chciał kupić jakąś broń ale ma przy sobie inną broń:

Muszę najpierw sprzedać starą broń, aby kupić innego gnata.


23.W opcji Broń. W przypadku gdy gracz sprzedał swoją broń:

Sprzedałem swoją broń. Mam nadzieję, że szybko kupię nową.


24.W opcji Kamizelka. W przypadku gdy gracz kupił poprawnie jakąś kamizelkę:

Kupiłem nową kamizelkę. Mogę czuć się spokojniejszy.


25.W opcji Kamizelka. W przypadku gdy gracz chciał kupić jakąś kamizelkę ale nie ma tyle kasy:

Mam zbyt mało kasy, aby kupić tą kamizelkę.


26.W opcji Kamizelka. W przypadku gdy gracz chciał kupić jakąś kamizelkę ale ma przy sobie inną kamizelkę:

Muszę najpierw sprzedać starą kamizelkę, aby kupić inny pancerz.


27.W opcji Kamizelka. W przypadku gdy gracz sprzedał swoją kamizelkę:

Sprzedałem swoją kamizelkę. Mam nadzieję, że szybko kupię nową.


28.W opcji Majątek. W przypadku gdy gracz kupił poprawnie nowy przedmiot:

Kupiłem nowy przedmiot do mojej kolekcji.


29.W opcji Majątek. W przypadku gdy gracz chciał kupić nowy przedmiot ale zabrakło mu kasy:

Mam zbyt mało kasy, aby kupić ten przedmiot.


30.W opcji Majątek. W przypadku gdy gracz chciał kupić nowy przedmiot ale ma przy sobie już inny przedmiot z tej kategorii:

Muszę najpierw sprzedać stary przedmiot z tej kategorii, aby móc kupić inny.


31.W opcji Majątek. W przypadku gdy gracz sprzedał swój przedmiot:

Sprzedałem mój przedmiot. Mam nadzieję, że szybko kupię inny.


32.W opcji Dziwki. W przypadku gdy gracz kupił poprawnie nowy burdel:

Kupiłem nowy burdel. Zwiększyłem ilość miejsc dla moich pań.


33.W opcji Dziwki. W przypadku gdy gracz chciał kupić nowy burdel ale zabrakło mu kasy:

Mam zbyt mało kasy, aby kupić ten burdel.


34.W opcji Dziwki. W przypadku gdy gracz sprzedał poprawnie burdel:

Sprzedałem burdel.


35.W opcji Dziwki. W przypadku gdy gracz chciał sprzedać burdel ale ma zbyt dużo dziwek aby sprzedać budynek:

Nie mogę sprzedać tego burdelu, ponieważ mam zbyt dużo dziwek, które nie mają gdzie się podziać.


36.W opcji Dziwki. W przypadku gdy gracz kupił poprawnie nową dziwkę:

Zatrudniłem do pracy nową dziwkę. Mam nadzieję, że będzie wydajna.


37.W opcji Dziwki. W przypadku gdy gracz chciał kupić dziwkę, ale zabrakło mu kasy:

Mam zbyt mało kasy, aby zatrudnić tą uroczą panią do pracy.


38.W opcji Dziwki. W przypadku gdy gracz chciał kupić dziwkę, ale nie ma już więcej miejsc:

Mam zbyt mało miejsc dla nowej dziwki. Muszę najpierw kupić burdel aby zatrudniać nowe lalunie.


39.W opcji Dziwki. W przypadku gdy gracz sprzedał dziwkę:

Zwolniłem dziwkę. Tak to jest, gdy człowiek zarabia za mało.


40.W opcji Biznes. W przypadku gdy gracz kupił poprawnie nowy biznes:

Kupiłem nowy bizns. Moje cogodzinne zyski zostały zwiększone.


41.W opcji Biznes. W przypadku gdy gracz chciał kupić nowy biznes ale zabrakło mu kasy:

Mam zbyt mało kasy, aby kupić ten biznes.


42.W opcji Biznes. W przypadku gdy gracz sprzedał budynek:

Sprzedałem biznes.


43.W opcji Kasyno. W przypadku gdy gracz wygrał zakład:

Mam farta! Wygrałem X zł.


44.W opcji Kasyno. W przypadku gdy gracz przegrał zakład:

Szczęście mi nie dopisało. Przegrałem X zł.


45.W opcji Kasyno. W przypadku gdy gracz postawił więcej kasy niż posiada przy sobie:

Nie mam tyle kasy. Muszę wyluzować.


46.W opcji Kasyno. W przypadku gdy gracz postawił więcej kasy niż dopuszczalny limit czyli 100 000 zł:

Nie mogę postawić więcej niż 100 000 zł na jeden zakład. Kasyno na to nie zezwala.


47.W opcji Siłownia. W przypadku gdy gracz kupił poprawnie punkty danego atrybutu:

Zdobyłem X pkt siły/wytrzymałości/morali/respektu.


48.W opcji Siłownia. W przypadku gdy gracz chciał kupić punkty danego atrybutu, ale zabrakło mu kasy:

Mam zbyt mało kasy, aby skorzystać z tego treningu.


49.W opcji Ring. W przypadku gdy gracz pokonał swojego rywala:

Gość leży na deskach. Zarobiłem X zł.


50.W opcji Ring. W przypadku gdy gracz pokonał swojego rywala i oprócz kasy otrzymał również a)energię lub b)wejściówki albo c)energię i wejściówki:

a)Gość leży na deskach. Zarobiłem X zł oraz zdobyłem X pkt energii.
b)Gość leży na deskach. Zarobiłem X zł oraz zdobyłem 1 wejściówkę.
c)Gość leży na deskach. Zarobiłem X zł oraz zdobyłem X pkt energii a także 1 wejściówkę.


51.W opcji Ring. W przypadku gdy gracz przegrał z swoim rywalem:

Był zbyt silny. Niestety nie dałem rady.


52.W opcji Ring. W przypadku gdy gracz został przyłapany na nielegalnych walkach:

Zostałem przyłapany na nielegalnych walkach!


53.W opcji Ring. W przypadku gdy gracz zrezygnował z walki:

Zrezygnowałem z walki. Jednak gdy tu wrócę będę musiał dokończyć zaplanowany pojedynek.


54.W opcji Ring. W przypadku gdy gracz zrezygnował z walki ponieważ była ona ustawiona:

Zrezygnowałem z ustawionej walki. Mogę spokojnie wrócić teraz na Ring i dokończyć zaplanowany pojedynek.


55.W opcji Ring. W przypadku gdy gracz zamieni punkty bonusowe na wejściówkę:

Zmieniłem 100 pkt bonusowych na 1 wejściówkę.


56.W opcji Ring w pod kategorii Bonus. W przypadku gdy gracz zamieni punkty bonusowe to wtedy w ZALEŻNOŚCI OD TEGO NA CO ZAMIENIŁ TE PUNKTY – POWINNY MU SIĘ WYŚWIETLAĆ TEKSTY Z TUTORIALA OD PUNKTU 31 do 42.



57.W opcji Ring w pod kategorii Bonus. W przypadku gdy gracz będzie chciał zamienić punkty bonusowe na coś, ale ma za mało punktów:

Mam zbyt mało zdobytych punktów, aby skorzystać z tego bonusu.


58.W opcji Miasto. W przypadku gdy gracz wchodzi do dzielnicy lub centrum i czeka na przeciwnika:

a)w przypadku gdy gracz nie otrzymał jeszcze 15 wejściówek na Miescie:

Muszę poczekać na rywala. Jeżeli go nie spotkam w ciągu 10 minut to otrzymam 3 wejściówki do Baru. Mogę też wyjść z Miasta klikając na opcję ,,wyjść".

b)w przypadku gdy gracz otrzymał już 15 wejściówek na Mieście i więcej nie może dzisiaj dostać:

Muszę poczekać na rywala. Mogę też wyjść z Miasta klikając na opcję ,,wyjść"


59.W opcji Miasto. W przypadku gdy gracz na mieście spotyka rywala:

Właśnie napotkałem na frajera. Do boju!


60.W opcji Miasto. W przypadku gry gracz wychodzi z miasta klikając na button:

Opuściłem miasto.


61.W opcji Miasto. W przypadku gdy gracz wychodzi z miasta po odczekaniu 10 minut:

a)w przypadku gdy gracz otrzymał wejściówki do Baru:

Opuściłem miasto, ponieważ minęło już 10 minut. Otrzymałem 3 wejściówki do Baru.

b)w przypadku gdy gracz nie otrzymał wejściówek do Baru:

Opuściłem miasto, ponieważ minęło już 10 minut.


62.W opcji Miasto. W przypadku gdy gracz wygrywa pojedynek:

Zrównałem gościa z ziemią. Zdobyłem 20 pkt w rankingu pojedynków.


63.W opcji Miasto. W przypadku gdy gracz przegrywa pojedynek:

Niestety przegrałem. Straciłem 10 pkt w rankingu pojedynków.


64.W opcji Północ & Południe. W przypadku gdy gracz złoży komuś propozycję pojedynku:

Złożyłem propozycję pojedynku. Ciekawe czy będzie miał odwagę.


65.W opcji Północ & Południe. W przypadku gdy gracz jest w trakcie pojedynku:

Dwóch odważnych, lecz tylko jeden zwycięża. Do boju!


66.W opcji Północ & Południe. W przypadku gdy gracz wygrał pojedynek:

Zrównałem gościa z ziemią. Zdobyłem 20 pkt w rankingu pojedynków.


67.W opcji Północ & Południe. W przypadku gdy gracz przegrał pojedynek:

Niestety przegrałem. Straciłem 10 pkt w rankingu pojedynków.


68.W opcji Dragi. W przypadku gdy gracz kupił poprawnie punkty danego atrybutu:

Kupiłem X pkt siły/wytrzymałości/respektu/morali. Moje zakupione punkty znikną za 24 godziny.


69.W opcji Dragi. W przypadku gdy gracz chciał kupić dragi ale ma zbyt mało kasy:

Mam zbyt mało kasy.


70.W opcji Dragi. W przypadku gdy gracz chciał kupić dragi, ale ma obecnie posiadany aktywny drag, czyli zaaplikowany:

Mam już te dragi zaaplikowane. Muszę poczekać aż przestaną być aktywne.


71.W opcji Wiadomości. W przypadku gdy gracz wysłał do kogoś wiadomość:

Wysłałem wiadomość.


72.W opcji Plus. W przypadku gdy gracz wprowadzi poprawny kod zwiększający konto Plus:

Zwiększyłem o 15 dni Konto Plus.


73.W opcji Plus. W przypadku gdy gracz wprowadzi błędny kod zwiększający konto Plus:

Wprowadziłem błędny kod. Muszę spróbować jeszcze raz. Jeżeli problem pojawi się ponownie muszę napisać wiadomość na priv do admina: socker1


74.W opcji Plus. W przypadku gdy gracz wprowadzi poprawny kod zwiększający konto Pro:

Zwiększyłem o 5 dni Konto Pro.


75.W opcji Plus. W przypadku gdy gracz wprowadzi błędny kod zwiększający konto Pro:

Wprowadziłem błędny kod. Muszę spróbować jeszcze raz. Jeżeli problem pojawi się ponownie muszę napisać wiadomość na priv do admina: socker1


76.W opcji Łapówka. W przypadku gdy gracz wprowadzi poprawny kod zwiększający ilość biletów:

Zdobyłem 1 bilet.


77.W opcji Łapówka. W przypadku gdy gracz wprowadzi błędny kod zwiększający ilość biletów:

Wprowadziłem błędny kod. Muszę spróbować jeszcze raz. Jeżeli problem pojawi się ponownie muszę napisać wiadomość na priv do admina: socker1



O to lista kolejnych tekstów które będą pojawiały się gdy spełni różne warunki:


78.W przypadku gdy gracz otrzyma jakąś wiadomość od gracza lub admina:

Otrzymałem nową wiadomość. Muszę sprawdzić pocztę.


79.W przypadku gdy gracz otrzyma zaproszenie do pojedynku na Północ & Południe:

Otrzymałem zaproszenie do pojedynku w Północ & Południe.


80.W przypadku gdy gracz wejdzie na spacerniak i wyjdzie z niego po ukończonym czasie (opcja potrzebna, bo zakładamy że np. gracz będzie w barze na czacie, nie kontrolując tego co się dzieje na spacerniaku):

Wyszedłem ze spacerniaka, ponieważ minęło już 10 minut.


81.W przypadku gdy gracz złoży komuś propozycję pojedynku w P&P ale przeciwnik mu odmówi:

Mój rywal nie był na tyle odważny, aby się ze mną zmierzyć i odmówił propozycję pojedynku.


82.W przypadku gdy gracz będzie miał tylko 3 dni do ukończenia konta Plus:

Za 3 dni kończy mi się Konto Plus. Więcej informacji na ten temat znajdę w dziale Plus.


83.W przypadku gdy graczowi skończy się konto Plus:

Dzisiaj skończyło mi się Konto Plus. Więcej informacji na ten temat znajdę w dziale Plus.


84.W przypadku gdy gracz będzie miał tylko 1 dzień do ukończenia konta Pro:

Za 1 dzień kończy mi się Konto Pro. Więcej informacji na ten temat znajdę w dziale Plus.


85.W przypadku gdy graczowi skończy się konto Pro:

Dzisiaj skończyło mi się Konto Plus. Więcej informacji na ten temat znajdę w dziale Plus.


86.W przypadku gdy gracz awansuje na wyższy poziom doświadczenia:

Zdobyłem nowy poziom doświadczenia!


87.W przypadku gdy dragi przestaną być aktywne:

Moje dragi przestały być już aktywne.


88.W przypadku gdy gracz wejdzie do Baru i w ciągu ostatnich 3 dni nic nie napisał na czacie (to powinno się wyświetlać co najwyżej raz dziennie):

Od 3 dni nic nie napisałem na czacie. Może porozmawiam trochę z ludźmi?