Autor Wątek: Kalkulator do biznesów, dziwek i gangu oraz szybkich akcji  (Przeczytany 5540 razy)

turoseq2

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 193
Odp: Kalkulator do biznesów, dziwek i gangu oraz szybkich akcji
« Odpowiedź #30 dnia: Sierpień 31, 2019, 16:12:07 pm »
Update:

+ Doświadczenie wypisane do 1800lvla
+ 2 nowe akcje: Costco Business Center (17bld SA) i SAIC Motor (22bld SA)

Wrzucam tylko excelową wersję
Kalkulator gangsters v3.21.xlsx

turoseq2

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 193
Odp: Kalkulator do biznesów, dziwek i gangu oraz szybkich akcji
« Odpowiedź #31 dnia: Wrzesień 15, 2019, 00:41:19 am »
UPDATE!

Dodane funkcje do Haremu i Klubu Nocnego. Tak jak z poziomem, maksymalny jaki dodałem to 1800 (wartości ponad 1800 poziomu są niepoprawne). Wszystko zależy od tego, co wpiszecie w "poziom" w komórce B118.

Info: z racji tego, że poszczególne biznesy mają opłacalność liczoną (chodzi o ogólny rozrachunek z biznesów lub z dziwek) bez dodanych procentów do zarobków z racji profesji i konta pro, to sytuacja wygląda następująco:
- jeśli dany gracz ma mafiozo i konto pro, oraz "zysk za sztukę" wynosi np. 2mln na haremie, to drugi gracz z takim samym poziomem doświadczenia z blokersem i bez konta pro będzie miał 3mln. Jest to spowodowane tym, że biznesy wtedy będą mniej opłacalne (ponieważ nie ma wtedy +50%), natomiast energia pozostanie bez zmian - jednakże po to aby suma z biznesów i dziwek (F80 i F116) się zgadzała, zamiast obniżać opłacalność z biznesów, podwyższam zysk z energii.
Klub nocny jest także wrażliwy na 50% bonusu z posiadania konta pro.

Nie zrobiłem i raczej nie zamierzam robić automatycznego uzupełniania cen tych dwóch budynków, chyba że powiedzie się pospolite ruszenie które zamierzam niebawem zrobić - w co w sumie wątpię...

A zamierzam ewentualnie zrobić taką akcję, ponieważ nie jestem w stanie oszacować wzrostów cen apartamentowca i rezydencji powyżej 1500/1200 poziomu. Pomimo moich prób, jest to niewykonalne z moim zasobem danych. Cena jest mocno niestabilna.


Poza dodanym w pełni Haremem i Klubem nocnym (bez cen oraz tylko do 1800 poziomu) zrobiłem także pełną ścieżkę cen od 0 do 1500 poziomu apartamentowca oraz od 0 do 1200 poziomu rezydencji, z pomocą graczy @Brakoniecki oraz @ciucia24.

PS: cena 1 pkt energii jest określona jako 520zł oraz 1 wejściówka na 4h określona jest jako 12500zł. Zgodnie z rzeczywistością.

Wersja tylko na Excel, nie chce mi się jednak robić dwóch:
Kalkulator gangsters v3.40.xlsx

ciucia24

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2 299
Odp: Kalkulator do biznesów, dziwek i gangu oraz szybkich akcji
« Odpowiedź #32 dnia: Wrzesień 15, 2019, 10:01:32 am »
super spraw z tym kalkulatorem polecam naprawde warto

Jumpers

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3 961
Odp: Kalkulator do biznesów, dziwek i gangu oraz szybkich akcji
« Odpowiedź #33 dnia: Wrzesień 15, 2019, 10:12:16 am »
Jak zwykle dobra robota co do pospolitego ruszenia raczej nic z tego kiedyś pisałem w tej sprawie to nawet nie dostałem odpowiedzi albo zwykłą na odczepnego tzn nie ma takiej możliwości i tyle. A szkoda bo chciałbym wyliczyć sobie ile muszę wewalić biletów na zarobki X cz Y
Jeśli widzisz BŁĄD w Wynikach Konkursów zgłaszaj na PW w GRZE wszyscy jesteśmy ludźmi każdy może się pomylić :)

turoseq2

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 193
Odp: Kalkulator do biznesów, dziwek i gangu oraz szybkich akcji
« Odpowiedź #34 dnia: Wrzesień 29, 2019, 23:18:36 pm »
Kalkulator jest skończony. Poza drobnymi błędami do poprawy, oraz przy aktualizacjach admina, kalkulator raczej nie będzie już aktualizowany.

Ostatnie zmiany:
1. Podwojenie zwiększenia zarobków za ring podawane w Inwestycjach w kolumnach I i J, ponieważ liczba pktów ringowych na bilet to teraz 1000 zamiast 500.
2.Dodany mnożnik opłacalności energii:
Energia i wejściówki są trochę mniej warte niż reszta inwestycji. Spowodowane jest to tym, że energii i wejściówek nie dostajemy za skorzystanie z łapówki - dostajemy tylko kasę na podstawie godzinnych zarobków. Dlatego, pomimo że wszystko jest poprawnie, możemy na siłę zmniejszyć opłacalność 3 pierwszych pozycji arkusza Inwestycji - żeby nie marnować kasy na energię która bardzo powoli będzie się zwracać i w żaden sposób tego nie przyspieszymy biletami. Jeśli nie chcesz ingerować w taki sposób w opłacalność - ustaw 100% i zapomnij. Osobiście proponuję 75-90%. Zysk za sztukę będzie pokazywany bez zmian (zawsze surowe 100%)!.
3. Inny przelicznik opłacalności:
Od dzisiaj opłacalność (kolumna E) jest liczona na podstawie godzinnych zarobków - tak jak kolumna H. Przy czym, aby nie było za dużo cyfr, podzieliłem to przez 3600 - więc de facto, kolumna E mówi nam o ile zwiększymy zarobki, gdy wydamy na daną inwestycję 1 sekundę wypłaty.
4. Inwestycja - poziom:
Podliczyłem zyski jakie gracz może uzyskać przy zdobyciu poziomu. Cena takiego poziomu jest wyliczona osobno w Szybkich Akcjach - jest zależna od tego jaki poziom wpiszecie w B119 oraz od SA jakie wpiszecie w Szybkich Akcjach. To jedyne kwestie które dotyczą ceny. Nie określa się % do przyszłego lvla ani nic z tych rzeczy.
Zarobki za poziom to 5 składników:
- wzrost zarobków za sam poziom
- energia przeliczona na złotówki za 1 poziom (a dokładniej różnica między tym co otrzymujesz teraz, a tym co będziesz otrzymywał na minutę na przyszłym poziomie)
- wejściówki (różnica między tym a przyszłym poziomem)
- Harem i wzrost przychodów energii przy zdobyciu kolejnego poziomu (zależna od poziomu haremu)
- Klub Nocny i wzrost przychodów wejściówek (różnica między poziomami, zależne od poziomu klubu nocnego)
Ostatnie 4 są też zależne od tego mnożnika do energii (więc przy 0% na mnożniku, opłacalność będzie naliczona tylko na podstawie zwiększenia zarobków cogodzinnych). Zysk za sztukę zostanie bez zmian.
Konto Pro i profesja wpływa na zysk za sztukę i na opłacalność (tłumaczyłem to przy poprzednim update'cie).

No i oczywiście w żaden sposób opłacalność nie uwzględnia innych profitów za poziom - jak chociażby nowego biznesu i dziwki... więc nadal warto wbijać poziom, nawet jeśli kalkulator tego nie zaleca:)


Kalkulator gangsters v3.50.xlsx