• Welcome to Gangsters.pl - Forum gangsterskie. Please log in or sign up.

Walczysz w Północ&Południe?

Zaczęty przez Leon Zawodowiec, Październik 30, 2011, 10:48:48 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Leon Zawodowiec

Witam, otóż chciałbym Was zapytać czy używacie funkcji Północ&Południe, bo z tego co zaobserwowałem, nikt nie chce tam walczyć, a spacerniak zieje pustkami.
Dziękuję za wypowiedzi i pozdrawiam :)

tryniszr

osobiscie nie walczylem tam juz minimum 4 miechy, miasto czasami jeszcze odwiedzam,
moim zdaniem trzeba cos zmienic bo walki odbywaja sie praktycznie tylko na turach

Leon Zawodowiec

Cytat: [G2]trynisz w Październik 30, 2011, 11:41:53 AM
osobiscie nie walczylem tam juz minimum 4 miechy, miasto czasami jeszcze odwiedzam,
moim zdaniem trzeba cos zmienic bo walki odbywaja sie praktycznie tylko na turach
Dziękuję za odpowiedź, czekam na więcej takich, bo też uważam że w obecnej formie P&P jest bezużyteczne - oprócz Oldboyów.

Thur

P&P jest jakie jest...

kazdy, kto nabija mafioza trzaska pare-parenascie turkow, potem klepie boty do konca miesiaca...
P&P jest jedynie 'porownywaczem' jesli sie znajdzie chetnych do sprawdzania SV....

wprowadzenie P&P jak na g1 wprowadzi do gry jedynie ustawki 5/5...

temu systemowi potrzeba czegos swiezego ;)

Leon Zawodowiec

Z ankiety jak na razie wynika że 90% użytkowników nie używa opcji Północ i Południe do niczego, prócz oldboyów. To trochę bezsensowne.
Mój pomysł to dopasowywanie przeciwnika przypadkowo.
Gdy klikamy spacerniak, czekamy 20 sekund (albo ile tam chcecie) i dopasowuje nas do kogoś przypadkowo.
Wygrany dostaje 10 punktów, przegrany 5. Jasne, nie wyeliminuje się w ten sposób ustawek, ale spójrzmy prawdzie w oczy - jeśli ktoś chce ustawki to i tak znajdzie sposób. Co myślicie?

metachwast

według mnie opisałeś mieszankę ringu i miasta z punktacją p&p.
i pomysł nie przejdzie bo krzys tak napisze.
i nie ukrywam ze też jestem za odświeżeniem tej gry.

Leon Zawodowiec

Cytat: nandrolon/dr.lecter w Listopad 05, 2011, 21:09:17 PM
według mnie opisałeś mieszankę ringu i miasta z punktacją p&p.
i pomysł nie przejdzie bo krzys tak napisze.
i nie ukrywam ze też jestem za odświeżeniem tej gry.
Właśnie o taką mieszankę mi chodzi, myślę że wniosłoby powiew świeżości. Nie wiem czemu mod miałby zamknąć, przecież takiego pomysłu nie było jeszcze, nie demonizujmy jego postaci z miejsca ;)
Więcej głosów proszę! Ale na razie wychodzi że 90% nie walczy na P&P, więc coś jest ZDECYDOWANIE nie tak...

El Maestro

masz chłopcze polot i fantazje na tworzenie ankiet... :D

metachwast

#8
leon wiesz o co chodzi  głównie w p&p?
że są źle dobierani przeciwnicy!
na dole jak są "Gracze on-line o podobnym do Twojego poziomie"  to powinno być SV uwzględniane a nie poziom..
jest wielu 80lvl albo i 30lvl które dowaliłyby 100lvl.
powinno być SV ściśle określone np. 20% różnicy. czyli możesz walczysz z graczem który ma od 80 do 120% twojego maksymalnego SV (nie dotyczy spacerniaka)
poza tym punktacja jest do bani. zamiast - 10 powinno być 0 albo +1. a za wygraną bez zmian.
po co walczyć skoro słabi gracze wiedzą że przegrają?
nikt nie lubi pchać się na z góry przegrana pozycje!

Leon Zawodowiec

Cytat: El Maestro | El Presidente w Listopad 11, 2011, 16:15:35 PM
masz chłopcze polot i fantazje na tworzenie ankiet... :D
O ile to nie ironia - dzięki.
Cytat: nandrolon/dr.lecter w Listopad 11, 2011, 19:50:42 PM
leon wiesz o co chodzi  głównie w p&p?
że są źle dobierani przeciwnicy!
na dole jak są "Gracze on-line o podobnym do Twojego poziomie"  to powinno być SV uwzględniane a nie poziom..
jest wielu 80lvl albo i 30lvl które dowaliłyby 100lvl.
powinno być SV ściśle określone np. 20% różnicy. czyli możesz walczysz z graczem który ma od 80 do 120% twojego maksymalnego SV (nie dotyczy spacerniaka)
poza tym punktacja jest do bani. zamiast - 10 powinno być 0 albo +1. a za wygraną bez zmian.
po co walczyć skoro słabi gracze wiedzą że przegrają?
nikt nie lubi pchać się na z góry przegrana pozycje!

W obu przypadkach się zgadzam, rozrzut SV jest za duży + punktacja ssie, nikt nie chce walczyć, bo możliwa korzyść jest nieopłacalna względem strat, które możemy ponieść.
To jest problem.

El Maestro

Cytat: nandrolon/dr.lecter w Listopad 11, 2011, 19:50:42 PM
leon wiesz o co chodzi  głównie w p&p?
że są źle dobierani przeciwnicy!
na dole jak są "Gracze on-line o podobnym do Twojego poziomie"  to powinno być SV uwzględniane a nie poziom..
jest wielu 80lvl albo i 30lvl które dowaliłyby 100lvl.
powinno być SV ściśle określone np. 20% różnicy. czyli możesz walczysz z graczem który ma od 80 do 120% twojego maksymalnego SV (nie dotyczy spacerniaka)
poza tym punktacja jest do bani. zamiast - 10 powinno być 0 albo +1. a za wygraną bez zmian.
po co walczyć skoro słabi gracze wiedzą że przegrają?
nikt nie lubi pchać się na z góry przegrana pozycje!

własnie to jest fajne ze nizszy lvl moze miec wyzsze sv niz wyzszy lvl - powiem wiecej powinno byc tak ze jezeli nizszy lvl wygra z wyzszym to powinien dostawac za to adekwatna liczbe pkt, powinno sie zastosowac jakis rodzaj przelicznika, nie duza roznice aby uniknac wałków ale zawsze cos :)

sigurd89

Cytat: nandrolon/dr.lecter w Listopad 11, 2011, 19:50:42 PM
leon wiesz o co chodzi  głównie w p&p?
że są źle dobierani przeciwnicy!
na dole jak są "Gracze on-line o podobnym do Twojego poziomie"  to powinno być SV uwzględniane a nie poziom..
jest wielu 80lvl albo i 30lvl które dowaliłyby 100lvl.
powinno być SV ściśle określone np. 20% różnicy. czyli możesz walczysz z graczem który ma od 80 do 120% twojego maksymalnego SV (nie dotyczy spacerniaka)
poza tym punktacja jest do bani. zamiast - 10 powinno być 0 albo +1. a za wygraną bez zmian.
po co walczyć skoro słabi gracze wiedzą że przegrają?
nikt nie lubi pchać się na z góry przegrana pozycje!

Ja to widzę tak - będzie 5/5 przy zaproponowanej przez Ciebie punktacji, bo wtedy będzie po 50pkt dla obu graczy. Czyli znowu byłoby 5/5. G2 mi raczej wisi, ale wg mnie 5na5 by i tam się zaczęło. Tyle.

Pozdrawiam
Sigurd

metachwast

Cytat: El Maestro | El Presidente w Listopad 12, 2011, 14:53:45 PM
własnie to jest fajne ze nizszy lvl moze miec wyzsze sv niz wyzszy lvl - powiem wiecej powinno byc tak ze jezeli nizszy lvl wygra z wyzszym to powinien dostawac za to adekwatna liczbe pkt, powinno sie zastosowac jakis rodzaj przelicznika, nie duza roznice aby uniknac wałków ale zawsze cos :)
bardzo dobry pomysł!

Cytat: Leon Zawodowiec w Listopad 11, 2011, 22:06:34 PM
W obu przypadkach się zgadzam, rozrzut SV jest za duży + punktacja ssie, nikt nie chce walczyć, bo możliwa korzyść jest nieopłacalna względem strat, które możemy ponieść.
To jest problem.
presne!

Leon Zawodowiec

90% graczy uważa obecną formę P&P za niemalże bezużyteczną, do góry!

Leon Zawodowiec

Sytuacja nadal nie zmieniła się ani na jotę, do góry.