• Welcome to Gangsters.pl - Forum gangsterskie. Please log in or sign up.

Admin pozbawia rozwoju pozostałe gangi - Aktualizacja dla Topki

Zaczęty przez W-11, Październik 27, 2020, 20:59:03 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Ilość Adrenaliny za Napad

 STANOWCZO ZA WYSOKI - CHCEMY POPRAWY
5 (45.5%)
Standardowy
4 (36.4%)
Dla mnie to obojętne
2 (18.2%)
Nie mam zdania
0 (0%)

Głosów w sumie: 11

W-11

Otóż admin przesadził z poborem Adrenaliny za Napad, gdyż jest ustawiona pod max TOP 5, a reszta gangów na jeden napad będzie zbierała nawet 3 dni, co jest nieuczciwe i dyskryminacyjne wobec innych gangów.
Ponadto każdy będzie musiał zrobić wiele Walk Gangów więcej nawet ok do 6x więcej, aby móc uruchomić napad, czyli Aktualizacja zamiast poprawić, pogarsza to wszystko.
Panie adminie trzeba to zmienić, aby każdy mógł normalnie grać, ale z tego co zauważyłem sprawdzając inne gry, to ta Gangsters.pl jest NR. 1 ze wszystkich gier, w których administracja kładzie kłody pod nogi gangsterom którzy chcą grać i a tu Klapa, bo zamiast zachęcać, zniechęcają, co robi się naprawdę absurdalne, a tak nie może być.
Administracja nawet nie zapytała ani graczy, ani nie dała pola wyboru i tego czy gracze się zgadzają.
Proszę o pozytywne rozpatrzenie sprawy.

Arturek509

Wg mnie jest wszystko w porządku. wreszcie aktywni gracze bedą docenieni a początkujący gracze musza sie wykazać aktywnoscią zeby cokolwiek zdobyc. Obecnie wystarczy kilka wg w ciagu tygodnia na zdobywanie biletów i ulepszanie swoich budynków. Gang który czekał aż mu sie nazbiera 50 tys adrenaliny to wg mnie jakis mało aktywny gang bo w przeciętnym gangu to musiałby czekać z 2 dni na to. Obecne rozwiązanie mobilizuje graczy do expienia ponieważ każdy poziom to dodatkowy boost dla gangu. Nie mozna ciągle życ jednymi wartosciami. Zmiany są potrzebne i wg mnie to jest zmiana na plus. Obniżenie wysokości punktowej za napady da niemożliwy boost dla topowych gangów a obecnie wg mnie jest jako tako zrównoważone.

Bez aktywnosci nie da rady nic osiągnąc

alexwien

pomysl dobry ale nie do konca, bo zapomniano o aktywnych graczach co kumulowali sobie adrenaline na umöwione napady. nie zostalismy poinformowani o ogromnej stracie. nie zostalo to przeliczone i uwzglednione  w zmianie. nie widac tez jakichkolwiek oznak ze zostanie to wyröwnane czyli ta opcja zostala zapomniana i prosze o dodanie adrenaliny tak aby byla ona wyliczona adekwatnie do obecnych cen napadu w stosunku do poprzednich zasad gry.
a jesli koto mi jeszcze raz napisze czy da do zrozumienia ze jestem nie aktywnym graczem to podam adres do dobrego lekarza okulisty. amen.

Klemik

W sumie nie mam nic bardzo przeciwko, jednak utrata zrobienia kilkudziesięciu napadów w weekend to wielka strata.
Myślę jednak, że limit powinien być lekko zmniejszony (o ok. 20% za napad) lub zwiększona ilość adrenaliny per walkę gangu.

kameleon565

Oprę się na tej wypowiedzi:
Cytat: alexwien w Październik 28, 2020, 10:53:56 AM
pomysl dobry ale nie do konca, bo zapomniano o aktywnych graczach co kumulowali sobie adrenaline na umöwione napady. nie zostalismy poinformowani o ogromnej stracie. nie zostalo to przeliczone i uwzglednione  w zmianie. nie widac tez jakichkolwiek oznak ze zostanie to wyröwnane czyli ta opcja zostala zapomniana i prosze o dodanie adrenaliny tak aby byla ona wyliczona adekwatnie do obecnych cen napadu w stosunku do poprzednich zasad gry.
a jesli koto mi jeszcze raz napisze czy da do zrozumienia ze jestem nie aktywnym graczem to podam adres do dobrego lekarza okulisty. amen.


Dla mnie aktualizacja jest ok lepsza jakakolwiek niż brak aktualizacji,
Natomiast dla przykładu miałem w gangu adrenalinę z której miałbym kasę wartą około 60 biletów (tak się składa że dzień przed aktualizacją zaczęliśmy ją zbijać ale nie skończyliśmy)
Straciliśmy około 40 biletów ponieważ adrenalina którą posiadaliśmy nagle przestała wystarczyć nawet na 1 napad ... nie jest to dla mnie problem bo już w ten sam dzień trochę nazbieraliśmy ale:

-Uważam że jeśli kogoś było stać na zrobienie 200 napadów to punkty powinny zostać tak wyrównane aby po aktualizacji też można było zrobić 200 napadów
(w tym przypadku 100 ponieważ zysk został zwiększony 2-krotnie)

A tak poza tym z korzyścią dla tych słabszych mniej aktywnych ekip można by było wprowadzić napad na 1 osobę ;)




Arturek509

Adrenalina: 2 135 247 980 pkt

Minęły 3 dni i zrobilismy juz kilka napadów a mimo to udało nam sie uzbierać aż tyle adrenaliny.

W czym ktoś widzi problem do zbierania na napady. Wystarczy czysta aktywnosc. Słabsi gracze będace w słabszych ganbgach nie potrzebuja jeszcze aż tyle pieniedzy na rozwijanie gangów co te z topki wiec spokojnie dali by rade wbic te pare wg na bilety . Po 6 dniach rankingu wg ostatnim jest 100   SYNYŁYNY THC   35. wiec 15 wg w ciagu tygodnia to chyba nie tak duzy by zarobic jakies pieniadze dla gangu. Pomysł jest jest naciągany i chyba spowodowany by jedynie sobie było lżej te punkty nabijac bo aktywni gracze nie będą mieli problemu.

P.S Aktywny gang da rade klikac wg w kilka osob by ta adrenalina była szybciej zbierana. W-11 chyba chciał spowodowac strajk słabszych gangów ale chyba nie wyliczył ze nie bedzie im sie chciało strajkować ;D

W-11

Gang - dodatkowe punkty Adrenaliny
Informujemy o tym, że każdy gang otrzymał dodatkowe pkt adrenaliny. Po wrzuceniu aktualizacji sprzed kilku dni znacząco zostały zwiększone ilości pkt tego atrybutu jaką gangi mogą zdobywać po przez Walki Gangów czy również rozbudowę Poligonu Gangu.

Związku z tymi zmianami zarazem wymagana ilość pkt adrenaliny do przeprowadzenia Napadów została zwiększona 2000-krotnie, a same zyski po napadzie 2-krotnie. Podsumowując po aktualizacji każdy pkt adrenaliny można zdobyć (poprzez udany Napad grupowy) 1000 razy mniej kasy jak dotychczas.

Część gangów przed wrzuceniem aktualizacji posiadała znaczące ilości pkt adrenaliny które po wrzuceniu aktualizacji straciły na znaczeniu. Dlatego każdy gang otrzymał dodatkowo na swoje konto 1000-krotność pkt adrenaliny jaka była w gangu przed wrzuceniem aktualizacji.

Przypominamy, że na ilość zdobywanej adrenaliny w Walkach Gangów wpływają poziomy doświadczenia graczy biorących aktywny udział w walce. Jeżeli w trakcie walki suma poziomów graczy jest większa jak 1000 (rzadko się zdarza, aby było mniej) to gang zarobi na Napadach więcej jak przed aktualizacją. W przypadku Poligonu Gangu pobierana jest suma poziomów doświadczenia wszystkich członków gangu (niezależnie od tego czy są online) co wpływa jeszcze bardziej na ilość zdobywanej Adrenaliny do gangu.


Pozdrawiamy,
Załoga Gangsters.pl
2020-10-31 14:36:00, Od: admin

alexwien

Cytat: kameleon565 w Październik 29, 2020, 15:28:13 PM
Oprę się na tej wypowiedzi:
Cytat: alexwien w Październik 28, 2020, 10:53:56 AM
pomysl dobry ale nie do konca, bo zapomniano o aktywnych graczach co kumulowali sobie adrenaline na umöwione napady. nie zostalismy poinformowani o ogromnej stracie. nie zostalo to przeliczone i uwzglednione  w zmianie. nie widac tez jakichkolwiek oznak ze zostanie to wyröwnane czyli ta opcja zostala zapomniana i prosze o dodanie adrenaliny tak aby byla ona wyliczona adekwatnie do obecnych cen napadu w stosunku do poprzednich zasad gry.
a jesli koto mi jeszcze raz napisze czy da do zrozumienia ze jestem nie aktywnym graczem to podam adres do dobrego lekarza okulisty. amen.


Dla mnie aktualizacja jest ok lepsza jakakolwiek niż brak aktualizacji,
Natomiast dla przykładu miałem w gangu adrenalinę z której miałbym kasę wartą około 60 biletów (tak się składa że dzień przed aktualizacją zaczęliśmy ją zbijać ale nie skończyliśmy)
Straciliśmy około 40 biletów ponieważ adrenalina którą posiadaliśmy nagle przestała wystarczyć nawet na 1 napad ... nie jest to dla mnie problem bo już w ten sam dzień trochę nazbieraliśmy ale:

-Uważam że jeśli kogoś było stać na zrobienie 200 napadów to punkty powinny zostać tak wyrównane aby po aktualizacji też można było zrobić 200 napadów
(w tym przypadku 100 ponieważ zysk został zwiększony 2-krotnie)

A tak poza tym z korzyścią dla tych słabszych mniej aktywnych ekip można by było wprowadzić napad na 1 osobę ;)


alexwien

Cytat: kameleon565 w Październik 29, 2020, 15:28:13 PM
Oprę się na tej wypowiedzi:
Cytat: alexwien w Październik 28, 2020, 10:53:56 AM
pomysl dobry ale nie do konca, bo zapomniano o aktywnych graczach co kumulowali sobie adrenaline na umöwione napady. nie zostalismy poinformowani o ogromnej stracie. nie zostalo to przeliczone i uwzglednione  w zmianie. nie widac tez jakichkolwiek oznak ze zostanie to wyröwnane czyli ta opcja zostala zapomniana i prosze o dodanie adrenaliny tak aby byla ona wyliczona adekwatnie do obecnych cen napadu w stosunku do poprzednich zasad gry.
a jesli koto mi jeszcze raz napisze czy da do zrozumienia ze jestem nie aktywnym graczem to podam adres do dobrego lekarza okulisty. amen.


Dla mnie aktualizacja jest ok lepsza jakakolwiek niż brak aktualizacji,
Natomiast dla przykładu miałem w gangu adrenalinę z której miałbym kasę wartą około 60 biletów (tak się składa że dzień przed aktualizacją zaczęliśmy ją zbijać ale nie skończyliśmy)
Straciliśmy około 40 biletów ponieważ adrenalina którą posiadaliśmy nagle przestała wystarczyć nawet na 1 napad ... nie jest to dla mnie problem bo już w ten sam dzień trochę nazbieraliśmy ale:

-Uważam że jeśli kogoś było stać na zrobienie 200 napadów to punkty powinny zostać tak wyrównane aby po aktualizacji też można było zrobić 200 napadów
(w tym przypadku 100 ponieważ zysk został zwiększony 2-krotnie)

A tak poza tym z korzyścią dla tych słabszych mniej aktywnych ekip można by było wprowadzić napad na 1 osobę ;)


Dla przykladu u brata w gangu bylo adrenaliny na ponad 140 napadow wiec to nie malo...na szczescie juz wyröwnane ;)

napad jednoosobowy to pewnie zmiana jakas nowa by byla dla samotniköw ;) ciekawe gangsterskie rozwiazanie jak u Leona zawodowca ha ha